Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei muuta kuin 16 välilehteä auki kun piti ettiä pomolle vähän lentoja....on muuten pirun ärsyttävää puuhaa toiselle ettiminen, etenkin kun yks hengaa langan toisessa päässä ja selain jumittaa. :D

Ei muuta kuin 16 välilehteä auki kun piti ettiä pomolle vähän lentoja....on muuten pirun ärsyttävää puuhaa toiselle ettiminen, etenkin kun yks hengaa langan toisessa päässä ja selain jumittaa. :D

Lentojen etsiminen on muutenkin ihan perseestä. Kaikki vertauspalvelut ja erilliset halpikset välilehtiin auki, pitää koittaa eri lentokentillä, ottaa huomioon muut matkakustannukset, päivät, kellonajat jne jne. Mulla on toi taas kohta edessä :jahas:

Mustikkapiirakasta puheen ollen vois keittää kaffeet ja syyä pari palaa, nomnom :)
Edit: eiku höh, mamma on näemmä vieny loput piirakasta töihi, haatana :(

En oo kyl ikinä ollu dieetillä, punttis ja jalkapallo vie jo aika paljo kaloreita pois. Pitäsköhä sitä syksymmällä sitten kokeilla jotai kuukauen dieettiä :D

En oo kyl ikinä ollu dieetillä, punttis ja jalkapallo vie jo aika paljo kaloreita pois. Pitäsköhä sitä syksymmällä sitten kokeilla jotai kuukauen dieettiä :D

Mun mielestä pelkästään kokeilun takia ei. Fudis varmasti polttaakin kaloreita rutosti, punttitreeni kyll aika minimaalisesti mitä oon ite joskus ssykemittarilla mittaillut :)

Myydään. Ensiksi kannattaisi varmaan määritellä mitä tarkoitat hienolla? Jos ollaan linjalla Tapout/Ed Hardy/Affliction yms. niin suosittelen rokotusta 9mm:llä otsalohkoon. :evil:

No ei nyt mitää tuollaisia.. Vaikka Affliction on mun mielestä kyllä hieno :D Ja se mikä on hieno, niin riippuu aika paljon. Aina kun kattoo netistä jonku vaateliikkeen (H&M, Jack&Jones jne jne.) tuotevalikoimaa, niin ei oo koskaa enää niitä vaatteita kaupois mitä mä haluaisin.. :D Jos joku tietää jonku suhteellisen edullisen ja luotettavan nettikaupan missä myytäis jotain hyviä merkkejä niin saa linkittää :D Mones nettikaupas tuntuu olevan hinnat korkeammat kuin mitä kaupoissa, vaikka kuuluisi olla melkein toisinpäin ja sitten ei saa edes sovittaa :confused:

Hyvää iltapäivää pakkotoiston väki. Tänään ohjelmassa kuntosali ja kipeän selän kanssa treenaaminen (ei varmastikaan järkevää, mutta tyhmästä päästä kärsii...).

Mun mielestä pelkästään kokeilun takia ei. Fudis varmasti polttaakin kaloreita rutosti, punttitreeni kyll aika minimaalisesti mitä oon ite joskus ssykemittarilla mittaillut :)

Jep, tuosta tuli mieleen.. Intissä kaverilla oli sykemittari päivän käytössä, niin kaloreita palo 4500kcal :wtf: Ei varmaankaan iha paikkaansa pidä, mutta silti jumalaton määrä! :D

Jep, tuosta tuli mieleen.. Intissä kaverilla oli sykemittari päivän käytössä, niin kaloreita palo 4500kcal :wtf: Ei varmaankaan iha paikkaansa pidä, mutta silti jumalaton määrä! :D

Voi hyvinkin pitää paikkansa. Riippuu vähän päivästä ja aktiviteeteista, mutta esim. talvella metsässä jos tehdään paljon hyökkäysharjoituksia niin sitä energiaa kuluu ihan rutosti. Pelkästään lämpimänä pysymiseen kuluu jo enemmän kuin tavallisesti ja siihen kun lisätään lumessa juokseminen, syöksyminen ja ryömiminen kovalla sykkeellä niin ollaan ihan kivoissa lukemissa. Vielä jos sattuu olemaan pari telamiinaa/kk/apilas tai se neljä kessiä lisäriesana niin kivaa on :D

Back
Ylös Bottom