Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Brahen kenttä ei sano mitään, eikä "oknp" yhtään sen enempää, mutta sopii! :D

Brahen kenttä(tunnetaan myös Kallion urheilukenttänä) on tuo jalkapallo yms. kenttä n. 2min kävelymatkan päässä miun kotipesästä. Oknp = Okay, no problem.

Eikä kuunnella kun Metallicaa

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei Salivaa eikä Metallicaa, vaan...

Edit. Tätä tulee kuunneltua salillakin. Saa hyvin agret päälle, jos on tiukka sarja. :puntti:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Heh, kiva että joku edes ikävöi. :nolo:

Eipä tässä kummempia. Jos tässä joku päivä jaksais taas salilla alkaa käymää. Muuten ihan perussettiä. Mitäs ite neiti Aurinko? :)

Hihii, hyvää, olen hiilarihumalassa! :)
Odotan tässä, että pääsisi treenaamaan taas ja mulla on nyt vähän höpsö olo!

Hihii, hyvää, olen hiilarihumalassa! :)
Odotan tässä, että pääsisi treenaamaan taas ja mulla on nyt vähän höpsö olo!

Ei siis ihme että noin pehmeitä puhuit. ;)

Se on kiva kuulla. Toivottavasti pääset treenaa kovaa ja pitkään(terveenä). :) Nyt voi varmaan omallakin salilla treenata ilman että kuolee lämpöhalvaukseen. Harmi vain että ei varmaan mene montaa viikkoa kun on jo lumet maassa...

Mie olen itseasiassa rakentanu semmosen boksin mihin mie tuon päivänsäteen pistän loistamaan valoaan ympäri Rovaniemeä. Itsemurhatilastot lähtee laskuun ja ryyppääminen loppuu koko tienoolta. Ja etten ois julma hyvksikäyttäjä niin boksissa on läppäri, josta on kiinteä yhteys pakkotoison offtopic -ketjuun. :)

Suunnitelman ainoa aukko on vain tuon aurinkoisen otuksen tämän hetkisen olinpaikan selvittäminen. :D

Back
Ylös Bottom