Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mää oon ollu viikon karkkilakossa, ja täällä on talo täynnä herkkumättöä. Ne vainoaa mua! :(
Mää oon ollu viikon karkkilakossa, ja täällä on talo täynnä herkkumättöä. Ne vainoaa mua! :(

Jaa, imuroin sit kotiavaimeni. Onneksi eilen tuli postissa uusi, joten en tiedä jaksanko kaivella tuota imurista.
Tohelo! Miten siun avaimet ees voi mahtua imurin suuttimesta? :D
Anna ne herkut mun huovaan, ni ei vainoo?

Pandakarhu sanoi:Syö ne! :evil: Eivät voi enää vainota kun ovat massussa!
Leijona sanoi:Nyt mun on pakko hieman leijua, mutta mä olen ollut karkkilakossa 3 vuotta.
No mää lähren tästä autolla sinne päinTäällä riittää sullekkin herkkuja, tervetuloa!![]()
Saattaa mennä joku about 5 tuntii, jos pysähyn pari kertaa matkalla syömässä, oothan vastassa sitten ;o?Mulla on kaksi avainta, toisessa ei ole mitään avaimenperiä tms. ja toisessa on sit pyörän avaimet ja avaimenperä kiinni. Imuriin meni toi perätön avain. Aika hyvin se sinne sujahti, varsinkin kun heilutin imuria ja mietin et "mees ny roska sinne sisälle". Tämä siis ennen kuin tajusin mikä se roska oli![]()
Kai mun pitää kaivaa se tuolta... Yäääk.
Eikö missää myydä enää hienoja vaatteita nuorille miehille? Ne missä olis jotain niin ei voi olla mitään normaalia kokoa, XL ja S on ainoat mitä jäljellä :jahas:
Aion ehkä toteuttaa tämän! :p