Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Musahistorian paras riffi edelleen.

Totta. Ilmiömäinen jäbä aikoinaan. Miettikää mitä porukka on katsomossa tuolloin miettinyt kun Jaska kiskasee tuossa ekan kerran moonwalkit ja pelit. On siinä pikku Pirjojen pöksyt joutanut pyykkinarulle kuivamaan..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Totta. Ilmiömäinen jäbä aikoinaan. Miettikää mitä porukka on katsomossa tuolloin miettinyt kun Jaska kiskasee tuossa ekan kerran moonwalkit ja pelit. On siinä pikku Pirjojen pöksyt joutanut pyykkinarulle kuivamaan..
Jaskan takia keksittiin pikkuhousun suojat, ettei Pirjojen pöksyt kastu :rolleyes:

Jaskahan on kuolemansa jälkeen suositumpi kuin eläessään, TRUE LEGEND. Kuten Gary Gaymoore sanoo :D

Vois melki mennä maaten, duunit tehty tältä päivältä.

shattered-hill2.jpg

Sitäkö se enteile eilen, kun olin salilla niin vissyä tuli nii pirusti ja muutenki oli aika onnistunu ilta, niin nyt olla 38,2 kuumeessa+joku mahataudin alku.. Komiata..

Huomenta.

Olin ahkera. Heräsin tänään jo kuudelta, kävin 7 kilsan aamulenkillä ja äsken fillaroin töihin. Nyt onyxit huuleen ja töiden pariin. Pakko myöntää, että elämä on just nyt ihan kivaa.

Jahas, taas on namiskat täällä vähän muuttunut yön aikana. Siis taas väsyttää, mutta nyt eri tavalla. Tajusin, että ainoa asento missä saan unen päästä kiinni on vatsallani maaten puoli-x asennossa. Noh, sitten alkoi se ukkonen ja piti laittaa ikkuna kiinni ja samalla tietty kattotuuletin pois päältä kun tulikin niin viileä ilma...vaikka oikeasti olikin edelleen yhtä nihkeää sisätiloissa. Ja aina kun heräsi, niin olin nähnyt samaa unta samasta henkilöstä.

Back
Ylös Bottom