Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kappas, tuli just voitettua s-ryhmän 10e lahjakortti Valiolta. Kandee osallistua niihin kyselyihin.

Yhh mikä sade taas alkoi, on niin pimeetäkin sen lisäksi.

Kylläpä väsytti... Mut tää on omituista, mulle ei vaan yksinkertasesti uppoo safka nyt. Normaalisti on pakko jo seiskan aikaan mennä vetään mätöt naamaan.
Mulla ainakin aika perusjuttu (ainakin plussakaloreilla) ettei aamulla oikein ruoka meinaa upota sitten millään. Onneksi blenderit on keksitty.

Mulla ainakin aika perusjuttu (ainakin plussakaloreilla) ettei aamulla oikein ruoka meinaa upota sitten millään. Onneksi blenderit on keksitty.

Pitää varmaan lähtee blenderiostoksille.

Noh, otan sit illalla takas nää kalorit mitä aamusta jää vajaaks... Pakastimessa kilo hirvisuikaletta ja keittelen siihen kaveriks ½ kiloo riisiä ja vähän porkkanaa :)

Pakastimessa kilo hirvisuikaletta ja keittelen siihen kaveriks ½ kiloo riisiä

Vedin yks päivä viime vkolla hirvenlihaa ja riisiä lounaaksi töissä ja oli muuten kuivaa safkaa.. jotain saucea kandee ottaa seuraksi tai saattaa kyseinen eväs tökkiä jonkin verran.

Kyllä vituttaa täyttää noita mol.fi:n sivuja. Tää on ehdottomasti paskin duuni koko galaxilla prkl.

Niin missä nämä lööpeissä varoitellut sateet ovat? Ei kyllä täällä pk-seudulla ainakaan. Jotenkin tuntuu, että nyt on alettu varoittamaan ihan normaaleista sateistakin uutisten etusivuilla.

Niin missä nämä lööpeissä varoitellut sateet ovat? Ei kyllä täällä pk-seudulla ainakaan. Jotenkin tuntuu, että nyt on alettu varoittamaan ihan normaaleista sateistakin uutisten etusivuilla.

Olen ihmetellyt ihan samaa. Odotin innolla että viikoloppuna sataisi kuten ennustettu, mutta paskat mitään satoi. Tänäänkin piti kai sataa, mutta kivasti tuolla paistaa aurinko ainakin toistaiseksi (ja saa paistaakin, mulla on vapaapäivä).

42264.gif

Back
Ylös Bottom