Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olin Rantarockissa, 1994,1995 ja 1996. Virroilla ja Vaasassa. Näin upeita ysäriarstisteja ja hässin jotain todella isopeppuista mimmiä ainakin Vaasassa :D Duunissa oli sitten hirveet lämärit kaulassa että hävetti.

Dj Bobo
Plavka (Jam & Spoon)
Captain Jack
Pandora
Rednex
Solid base

ja muita kivoja ysäreitä.

Onko ees kovaa settiä?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
80-luku oli just parhautta...Silloin tapahtui kaikkea kivaa...:) Musassakaan ei ole valittamista. Suunnaton määrä klassikkoja tehtiin tuolloin...Vai mitä ?

Virroilla parkkeerattiin jonnekin hevonvitun kauas festarinavetoista ja paikoituttiin auton ja teltan kera sinne. Muistan kun viereisessä autossa popitettiin ihan raivolla Def Leppardin Actionia. Iski ihan helvetisti se biisi. Silloin ei ollut mitään Sound Houndeja tarjolla, joten kesti törkeen kauan kunnes sain selville mikä biisi se oli. Vieläkään mulla ei tätä koneella ole kun Leppard on bannannut itsensä iTunesista.

Virroilla en saanut pillua, muutamat kielarit toki jonkun pihtarin kanssa.

Olin Rantarockissa, 1994,1995 ja 1996. Virroilla ja Vaasassa. Näin upeita ysäriarstisteja ja hässin jotain todella isopeppuista mimmiä ainakin Vaasassa :D Duunissa oli sitten hirveet lämärit kaulassa että hävetti.

Dj Bobo
Plavka (Jam & Spoon)
Captain Jack
Pandora
Rednex
Solid base

ja muita kivoja ysäreitä.

Onko ees kovaa settiä?

Kyllä Mike on nyt aivan oikealla reitillä!

Kasarilla oli hevin rinnalla todella vahvasti kuuntelussa Kasion kasettidekillä Samantha Foxi. Oli se kuuma silloin perkele, vaikka oikeesti karsee horo kun nyt katselee. Oltiin ihan homokateellisia tolle hinaajalle, joka pääsee hieromaan sladdia Foxin reittä vasten.

Ja tässä se kasarin toinen. runkkukohde.. Kohua herätti, kun nänni vilahti !:D

Ja mitä tulee kasarin hifeihin, niin tuossa kaverin polttareissa yksi sälli kertoi simppelin jutun, joka nauratti ihan saatanasti. Kasarina oli siis kasettisoittimia, ei edes vielä niitä kahteen suuntaan soittavia, vaan peruskasioita. No jos oli tosi hifi, niin siinä oli hidastettu se kasettiluukku, se meni kiinni sillai hidastetusti, oliko hei ees rock!

Virroilla parkkeerattiin jonnekin hevonvitun kauas festarinavetoista ja paikoituttiin auton ja teltan kera sinne. Muistan kun viereisessä autossa popitettiin ihan raivolla Def Leppardin Actionia. Iski ihan helvetisti se biisi. Silloin ei ollut mitään Sound Houndeja tarjolla, joten kesti törkeen kauan kunnes sain selville mikä biisi se oli. Vieläkään mulla ei tätä koneella ole kun Leppard on bannannut itsensä iTunesista.

Virroilla en saanut pillua, muutamat kielarit toki jonkun pihtarin kanssa.

Aina ei voi onnistua, ei etes joka kerta. :D

Muistan elävästi miten kirjoitin ala-asteella puusta nussitulla omenalla alikulkutunnelin seinään 1985 koulusta kotio kävellessä. Bussiliput olivat semmoisia pitkiä 10-kerran soiroja, jotka rei-itettiin ite siinä kuskin vieressä olevalla koneella. Kertaliput olivat kusen ohuita säälittäviä lappuja, jotka maksoi 2 markkaa laaki, mut niillä pääsi vaihdolla vain yhhteen suuntaan, takaisin piti ostaa toinen. 10-kerran pötköjä sai ostettua semmoisen 100 setin ja se oli komee se.

Aina ei voi onnistua, ei etes joka kerta. :D

1987-kesällä olin kesätöissä Puuhamaassa. Se osottautui nimensä veroiseksi paikaksi !! Seurustelin siellä samaan aikaan kolmen duunaritytön kanssa----->Kunnes saatana saivat tietää toisistaan....Tarinan opetus 1+1+1= 0 :D

Sit armeija-aikaan komennusten aikana himassa pörisi 25 litran omenaviinit ja kun tultiin lomille kavereiden kanssa, niin sitten sitä hirveetä soosia vedettiin ja aina jännitettiin onnistuuko kirkastus, jos ei, niin kiljun näköistä paskaahan se oli, mut nousi päähän kun metrin leka.

Sillä vedettiin pohjat ja oltiin aina jonkun kämpillä hirveissä pieruissa, josta sitten Honky Tonkyyn, vai mikä vittu se nyt oli silloin. Jos hulluksi heittäytyi, niin Alen kautta käytiin kiskaseen lärvilauta, jossa oli 10 jotain pientä shottia, joissa kermaa päällä. Honkyssä sitten armoton vonkaaminen, siis se oli just parhautta kun epätoivoisesti yritti saada pesää ja suurimman osan ajasta epäonnistui karvaasti. Kerran olin niin vitun lärtsät, että en pystynyt kunnolla muodostamaan lauseita ja joku bööna änkes kainaloon, halusin siitä eroon, mut ei ollut pokkaa sanoa, että nyt ei pysty. Valehtelin, et mulla ei ole rahaa ja oon niin kännissä, et kävelen kotio (asuin Hervannassa). Mimmi sit, et ei se mitään, lähden mukaan. Ei siinä auttanut ku facepalmin kautta narikkaan ja talsimaan sen 10 kilsaa. Himassa sitten se pimu vonkas ja hinkkas, edelleenkään ei kyennyt kunnolla lauseita muodostamaan, ei kännin takia, joka oli kadonnut kävelyn aikana, vaan järJETTÖMÄN kovan jysärin takia, joka iski laskuhumalassa. Kattelin 100 metrin mm-kisojen finaalia kun tytsy vonkas kigulia. Aamulla annoin sille dösäaikataulun ja käänsin kylkee. En koskaan nähnyt sitä enää päästäkseni pyytämään anteeksi.

Back
Ylös Bottom