Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

vittu tänään on ollu huippuruokavalio. 100g mozzarellajuustoa, iso pizza, 4 juustohampparia mäkkäristä, 1.5l pepsi, 200g chilipähkinöitä, keksejä ja sixi. you do the math.

...En tosin juonut kuin pari, mutta olin silti vähän hiprakassa kun fillaroin kotiin :nolo:

Ite oon kahdesta puolen litran bissestä jo siinä kunnossa et seuraavana päivänä ei treenejä paljoa viitsi lähteä vetämään... Mulla on ehkä maailman huonoin viinapää :D

Ite oon kahdesta puolen litran bissestä jo siinä kunnossa et seuraavana päivänä ei treenejä paljoa viitsi lähteä vetämään... Mulla on ehkä maailman huonoin viinapää :D

Sehän on vaan hyvä juttu. Tulee juotua vähemmän, ei mene niin paljon fyrkkaa yms. :)

Joo kai se on viel vähän lihaa syötävä ennen kun heittäytyy levolle :kuola:

--
Tuliha sitä pyöräiltyy 10km :D - pitää korjata vaje

Mä pyöräilen joka päivä vähintään 10km, useimpina päivinä n. 20km ja silti söin vaan lounassalaatin ja äsken pakastevihanneksia ja tonnikalaa :( Missä on mun pitsat??!!

Joo kyllä mäkin olin litrasta jo aika huppelissa :D Tosin krapulaa siitä ei tule, vähän väsyttää ehkä vaan. Tuolla rannassa join 3 pientä tölkkiä ja askel vähän horjui vessaan kävellessä. Viiniä juon helposti vaikka pullollisen, mutta kaikki muu alkoholi vaikuttaa tosi helposti. Aika jännä.

Sun pitää käyä paikallises pizzarias mutka :D

Eipä siinä, itselläni tulee myös lähespäivittäin sotkettua pyörällä 20-30km ku vispaa koti-työ-koti väliä + salille viel

Mulle ei tule ikinä Hondaa, Opelia, Fiatia, Seatia, Renaultia tai Peugeotia.

Haha, Ephe muistaa että Kaira on edelleen opiskelija :D

Mikeltä uutta settiä :D

Kiitos nauruista, Mike. :lol2:

Mikä niissä Hondissa nyt on vikana? Makkeita muotoja ja sulavia linjoja. Kauppakassikin on kuin radalle lähössä. :whip:

Back
Ylös Bottom