Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lentoemännän homma on aika kaukana siitä glamourista, mitä monet ajattelee sen olevan. Se on periaattessa tarjoilijan työtä lentokoneessa. Woohoo! Onhan siinä omat etunsa ja silleen, mutta ala kärsii muun lentoliikenteen mukana. Muuuuuuuuutaman lentoemännän nähneenä jonkinlainen käsitys siitäkin duunista syntynyt :D Liikunnanohjaaja vois olla kivaa. Poliisina taas joutuu suurimman osan ajasta kattelemaan kännisiä urpoja, ellei sitten pääse johonkin siitä perusduunista.

Tollasia mäki pohdin ja siks oon tyytyny tähän duunii nyt ainakin toistaseks :D

Tässähän tämä ilta menee, just join vettä ja kaadoin puolet syliin.. meni vähä ohi suusta (iso muki, kapee naama).. Ja tossa aiemmin tiputin mozzarellajuuston litkuineen mun just pestyjen vaatteiden päälle. Pikkuhäslä :(

Tollasia mäki pohdin ja siks oon tyytyny tähän duunii nyt ainakin toistaseks :D

Tässähän tämä ilta menee, just join vettä ja kaadoin puolet syliin.. meni vähä ohi suusta (iso muki, kapee naama).. Ja tossa aiemmin tiputin mozzarellajuuston litkuineen mun just pestyjen vaatteiden päälle. Pikkuhäslä :(

Mie juon kanssa vettä! Pitää saada alkoholin vaikutukset minimoitua tai huomenna kuolo korjaa. :D

Aikamoista. Itse taidan mennä nukkumaan. Jos se jebou tänä yönä eksyisi oikeaan osoitteeseen ;)

Kannattaa varmaan antaa se osoite jeboullekin :D

KeljuKooKojootti voi raahata perseensä ja petinsä joskus Tampesterii! Mul on taaaas unimasan kaa sovittu treffit tälle illalle ;)

...Olin just kattonu Paranormal Activity 2:sen ja olin ihan peloissani kunnes katoin tän;

.... :D :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
KeljuKooKojootti voi raahata perseensä ja petinsä joskus Tampesterii!

Varo vaan mitä pyytelet :D
---
PA2 oli kyllä ihan jännä leffa, varsinkin loppu. Ja ei sinne nukkumaan pääse vieläkään, kun pitää katsoa tämä Top Gear loppuun.

KeljuKooKojootti voi raahata perseensä ja petinsä joskus Tampesterii!

Oot sie kyllä julma nainen kun pakotat toisen tuomaan oman sänkynsäkin mukanaan :D

Voisiko joku kantaa minut sänkyyn nukkumaan?
Maailman pisin matka on tämä kolme metriä sohvalta sängylle.

Jos mie koitan nostaa siut mielen voimalla? :D Menes nukkumaan siitä pikkunen, huomenna on kuitenkin työpäivä ja kaikkea. :)

Sit jos joskus pyydän tosissaa ni ei jää vaihtoehtoja :evil: :D

Mä kipitän kyllä nyt pedin puolelle, että jaksan huomenna juosta ajoissa bussille :) Hyviä öitä pakkiskansa!

Voisiko joku kantaa minut sänkyyn nukkumaan?
Maailman pisin matka on tämä kolme metriä sohvalta sängylle.

Tottakai mää kannan noin ihanan tyttösen sänkyyn nukkumaan siitä hyvästä, kun kokkailee mulle hyvää ruokaa :haart:

Eikä ole. Trappistioluet on hyviä.

Chimay toimii :)

Vaikkakin olen viimeaikoina taas pyörinyt enemmän tuolla britteinsaarilla... IPA:t ja bitterit uppoo tosin hyvin mausteisen ruuan kanssa.

Huomenta. Keskikalja on hyvää.

Melkein kaikki bisse on hyvää.

Olipas kivaa duunin jälkeen istua puolitutun kundin kanssa jokirannassa pussikaljalla. En tosin juonut kuin pari, mutta olin silti vähän hiprakassa kun fillaroin kotiin :nolo:

Back
Ylös Bottom