Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No onhan niitä syömäkilpailijoitakin eläny vanhaks :D Ne sentään vetää ihan armottomia määriä! Eikä se oo niin justiinsa jos pumppu pettää viiskymppisenä. On ainakin saanu mässäillä kunnolla! :kuola:

Jos sitä menis paistamaan kevytjauhelihaa ja kaalia...

Hitto että on huonon laatusta unta! Ois meleko kiva herätä virkeänä taas joku päivä...

Huomenta vain kaikille! :)

Pistetään vaikka tänne pieniä fiiliksiä:
Töissä vitun kiire ja kuuma. Oli viime pe +40 astetta myymälässä.
Pari ihmistä on jo saikulla + lomilla eli tehdään vajaalla miehityksellä töitä eli meiltä loppuu henkilökunta kohta.
Nyt alkamassa uudet helteet joten mitenhän tässä käy ja kuka tippuu seuraavaksi.
Huomenna saan tietää että onko minun munuaiset kunnossa vai ei. Sekä sairastanko kihtiä vai miksi minulla on jalan nivelet kipeät.
Ukkovarpaasta lohkesi kynsi ja nyt sitten se mätänee. Just kävin ostamassa vetyperoksidia ja basipactia. Jos ei huomiseen korjaannu niin pitää sitten lekurille sekin näyttää. Ja kykenenkö mä enää kohta kanssa töihin vai en? Joku jo olis saikulla mutta miksi vitussa mä viellä sinnittelen tuolla?
Olisi enää kolme päivää ja 24h tuntia töitä jäljellä kun alkaisi LOMA.
Maanantaina pitäisi lähteä ulkomaille, mutta miten käy lähdön sillä terveys ei ole paras mahdollinen.

Jos sitä lähtis taas ulos brunailemaan kehoa, aurinkorasvat jo läträtty päälle. Pitää ottaa kaikki irti näistä päivistä. :D

Jos sitä lähtis taas ulos brunailemaan kehoa, aurinkorasvat jo läträtty päälle. Pitää ottaa kaikki irti näistä päivistä. :D
Epistääää! :kuvia:

Oispa sit hyvät kelit, ku mun loma alkaa!

Näin miinuskaloreilla tulee ihan tarkoituksella skipattua tuo mäsäytysketju, mutta että täälläkin pitää pöperöstä jauhaa, kerpele :D

ps. nyt tiedän kuka pekuu on!

WTF! :wtf:

Espoon reisikeisari tietää kuka mä oon mut mä en tiedä kussa sä oot!

Hah, kyllä tuli kuunneltua Juustopäitä nuoruudessa. Löytyy levykin vielä. :D

WTF! :wtf:

Espoon reisikeisari tietää kuka mä oon mut mä en tiedä kussa sä oot!

Kävelit ilmeisesti eilen mun ohi kun käppäilin matolla. Harmiton pieni pyöreä poika ja musta huppari & pieruverkkarit 99,7% ajasta päällä. CJ kertoi sun speksit niin osasin yhdistää henkilöön. Ei vissiin montaa kertaa olla samaan aikaan jumpalle satuttu kuitenkaan.

Kävelit ilmeisesti eilen mun ohi kun käppäilin matolla. Harmiton pieni pyöreä poika ja musta huppari & pieruverkkarit 99,7% ajasta päällä. CJ kertoi sun speksit niin osasin yhdistää henkilöön. Ei vissiin montaa kertaa olla samaan aikaan jumpalle satuttu kuitenkaan.

Ah, sinä olet siis se kalju jumalaton lihavuori mustassa hupparissa, taisit siinä olla samaan aikaan pukkarissakin CJ:n kanssa kun kotio päin lähdin.

Nyt kun äkkiseltään mietin niin oon sut tainnu nähdä kerran aikasemmin eilisen lisäks.

EQQU nyt kerrot mulle mitä sulla on ollu eväänä, eilenkin ikävöin ja huutelin sua täällä, mutta et vastannut! :c

Ai perskele, unohtu ihan täysin vastailla tuohon, anteeksi!

Tänään otinkin vaan 2 ateriaa evääksi, kun käyn välillä tuossa duunipaikan safkamestassa syömässä noita salaatteja, kun saa melko halvalla kun määrää ei ole rajoitettu niin tulee mukavasti päivän salaattikiintiö täyteen. Kotona oon niin laiska väsäilemään ja syömään rehuja niin tuo on ihan jees, varsinkin kun tulee syötyä niin paljon, että se on kun laittais rahaa pankkiin!

1½h duunia jäljellä (yht. 8h) ja päivän safkat so far

1. 2dl Kaurahiutaleita, 250g raikkua (aamupala kotona)
2. Salaattia tajuton läjä, ruisleipä + heradrinksu.
3. Rahka + ananaspurkki

Ja vielä luvassa:
4. 200g Kanaa 120g pasta, omena.
5. Palkkari reenin jälkeen
6. Jotain carbia, produa ja vähän rasvaa. En oo päättänyt vielä.

Eli ihan perussettiä. Niin ja tosiaan tulee fillaroitua tänne töihin 10½km per suunta, vähäisetkin reiden rippeet kuihtuu silmissä :(

[e] Oon tosiaan dieetillä, mikäli se nyt jollekin ei noista mikkihiiri annoksista tullut selväksi.

Ah, sinä olet siis se kalju jumalaton lihavuori mustassa hupparissa
1/3, hupparikohta meni oikein. Kyllä mulla tukkaa on päässä, koskaan en täysin kalju oo ollut! ;)

1/3, huppari kohta meni oikein. Kyllä mulla tukkaa on päässä, koskaan en täysin kalju oo ollut!

OK. No mä oon menny viimeset 2 viikkoa aika laput silmillä muutenkin, eli korjataan, jumalaton lihavuori mustassa hupparissa :D

CJ kertoi sun speksit niin osasin yhdistää henkilöön

Mun speksit, äkkiseltään voin kuvitella keskustelun menneen jotenki tähän tyyliin:

CJ: Nyt tiedän kuka se pekuu on.
eqqu: Aijaa, minkä näkönen tyyppi?
CJ: Tässä speksit - iso pää, viivakoodiviikset, kapeat hartiat, "runsas" keskivartalo ja jalat kuin kurjella.
eqqu: ROFL, joo näinhän mä sen tossa rimpuilemassa...

:rolleyes:

Back
Ylös Bottom