Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oli muuten hyvä bändi!

Smells like teen spirit. In here.

Eih, ei voi olla näin tuskaista. Johan tässä ehtii harakirit vetästä ennen koko helvetin lomaa. Mut hei, se raha...

original.gif

Niin, se raha. Excellent.

Voisin sanoa piupaut rahalle... Siitä oo ku harmia.. Aina tarvii lisää ja koskaan ei tienaa tarpeeks. Ja miks vitussa ruoka on niin kamalan kallista?

Edit. Mä meen nyt nukkumaan ja meen johonki sellaseen paikkaan jossa ei edes tunneta käsitettä kvartaalitalous...

Ötyä.

Tulin duunista ajoissa. Nyt vois vaikka kattoa pari jaksoa True Blood SE04...Tällä lähtee tänä yönä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun mielestä herääminen on suoraan sanottuna perseestä.

Nii, eikö oiskin ihanaa kun ei tartteis koskaan herätä. Eikäkö hä.

Tahtoo omaan sänkyyn, alkaa sykkii ku ajatteleekin sitä pehmoista ja lämpöistä petiä..

e.
Mut on sentään töitä joten asiat vois olla heikomminkin.. tsemp tsemp.

Ja päivän positiivari palkinto menee...

Nyt särkylääkettä ja rahkaa naamaan. Tukka näyttää siltä, että olisin työntänyt haarukan pistorasiaan ja mulla ei ole mitään intoa alkaa hinkkaamaan suoristusrautaa tuohon piiskaan.
Harkitsin kellon soidessa vakavasti nukkumaan jäämistä. Onneksi sentään työt kaatuu niskaan, niin ei tule nukuttua vahingossakaan tarpeeksi tai lomailtua koko kesänä.

Edit. Hyvä aamu, huomaatteko?

Täällä on oikeasti erinomainen aamu, semmonen fiilis, että on helppoa olla onnellinen :) Heräsin ittekseni jo kuuden maissa vaikka on vapaapäivä. Kohta salille, lenkille ja sitten syventämään rusketusta!

Täällä on oikeasti erinomainen aamu, semmonen fiilis, että on helppoa olla onnellinen :) Heräsin ittekseni jo kuuden maissa vaikka on vapaapäivä. Kohta salille, lenkille ja sitten syventämään rusketusta!

Tästä tulikin mieleeni, että kunpa tänään sataisi ja/tai olisi kylmä! Ei siksi ettet pääsisi ottamaan aurinkoa vaan siksi ettei mun tarvitsisi tehdä niin paljon töitä :D Jos olisi vaikka joku 2 pöytää aina kerrallaan niin olisin tyytyväinen.

Kohta pitäisi soittaa vessan korjaajalle... En kyllä yhtään tajua miten onnistuin saamaan sen huuhtelunapin jumiin :confused:

Back
Ylös Bottom