Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomenta! Vähä jäi lyhyeks mun unet kun kuuntelin illalla varmaan kolme tuntia naapurissa asuvan intialaisen ja ilmeisesti tämän tyttöystävän (tai siis pakkovaimon) TODELLA hauskoja juttuja, tai ainakin ne nauro koko ajan kovaa äänee, en mä niistä jutuista yhtään mitään ymmärtäny :)

ps. mikähän siinä on että aina tällee aamulla heti ku herää (hiuksia lukuunottamatta) on niin freshfreshfresh ku vaan ihminen olla voi, ainakin kun oli viilee yö, aina aamulla ihailen peilistä miten mun vatsalihakset melkeee alkaa jo näkyy :D hihhiii. sit illalla ku töistä pääsee on niin fucking turvoksissa että tekis mieli alottaa joku 13305 päivän ketoosidieetti samantien :wtf:

Nukuin liian vähän, mutta silti uinti kulki varsin mainiosti. Nyt voisi hieman paiskia töitä ja mennä parin tunnin päästä syömään nälkäkuuriannos.

Kyllä lähtee päivä hyvin käyntiin hyvällä aamupalalla, eli kunnon pekonimunavoileivillä. Pitkästä aikaa sitä jaksoikin oikeasti syödä aamulla. :)
Antakaas vinkkejä miten ottaa laastari pois ilman että karvoihin sattuu... :(

elly tuu Espoo-tourilla moikkaamaan! Tylsä työpäivä. Tääl on tosi hiljasta näin heinäkuussa... Onneks enää 4 työpäivää ja tj 10 lomaan :dance:
Aamun kunniaksi siat karkas kolme kertaa ja meinasin myöhästyä töistä, kun aamuaika meni niitä metsästäessä. Ens kerralla metsästän ne suoraan uuniin... Ai niin, ei ne mahukaan.

Huomenta, mulla on tässä aamupalana cafe au lait & croisantti, juon kahvini sillein pikkurilli pystyssä ja kiljahtelen "C'est si bon!" etelä-ranskalaisittain murtaen...

No ei vaan, rahkaa mä mussutan, kahvikin on ihan perus juhlamokkaa :(

elly tuu Espoo-tourilla moikkaamaan! Tylsä työpäivä. Tääl on tosi hiljasta näin heinäkuussa... Onneks enää 4 työpäivää ja tj 10 lomaan :dance:
Aamun kunniaksi siat karkas kolme kertaa ja meinasin myöhästyä töistä, kun aamuaika meni niitä metsästäessä. Ens kerralla metsästän ne suoraan uuniin... Ai niin, ei ne mahukaan.

Loma on aina hieno juttu! :D Ei niitä possuja uuniin kannata laittaa, mielummin vartaaseen ja avotulen päälle kääntymään :evil: Vähän niinkuin Asterixissa ja Obelixissa. Tosin ne oli villipossuja, mutta se on vaan muotoseikka :lol2:

Loma on aina hieno juttu! :D Ei niitä possuja uuniin kannata laittaa, mielummin vartaaseen ja avotulen päälle kääntymään :evil: Vähän niinkuin Asterixissa ja Obelixissa. Tosin ne oli villipossuja, mutta se on vaan muotoseikka :lol2:
:haart: LOMA :haart:
Tota, onks tietoo, et mistä se varraskeppi työnnetään? Laitetaanko se suusta sisälle ja tulee peräpäästä ulos? :rolleyes: Pitääkö sika suolestaa ennen sitä? Oon lukenu vaan noita palvausohjeita.

Kyllä se miun tietääkseni suolestetaan ja päästetään veret ulos ensin. Pitää varmaan kattoa Anthony Bourdainia kun parissa jaksossa on possua käristelty :D

Kyllä se miun tietääkseni suolestetaan ja päästetään veret ulos ensin. Pitää varmaan kattoa Anthony Bourdainia kun parissa jaksossa on possua käristelty :D

Kiitos Chef Bourdainin, mun arvostus possua kohtaan nousi aivan uusiin sfääreihin :)

Tommonen iso sika vartaaseen ja tulen päälle kypsymään ois kyllä niin mahtavaa. Semmonen Asterix ja Obelix tyylinen feasti ois kyllä niin makeeta :D

Se yks possujakso on kyl syöpynyt mieleen kun sellasta oikein rapeaksi vartaalla paistettua possua syövät. Se liha on niin uskomattoman pehmeen näköstä kun oikeen hajoo kosketuksesta :kuola:

Tommonen iso sika vartaaseen ja tulen päälle kypsymään ois kyllä niin mahtavaa. Semmonen Asterix ja Obelix tyylinen feasti ois kyllä niin makeeta :D

Tulen päällä kypsentäessä saattaa olla hieman vaikeuksia saada tasaisesti kypsynyttä lihaa. Mutta kun se sika kypsennetään ammatilaisten toimesta palvisaunassa, niin sitten siitä tulee ihan jumalattoman hyvää. Meillä on ollut joskus ulkomaalaisille työvieraille tarjottavana Pöntiöltä kokonainen viljasika vartaassa ja se sai suuren suosion syöjien keskuudessa, parisataa annosta lihaa + sopivat ruokajuomat :kuola:

http://www.aripontio.fi/?Grillauspalvelut

Se yks possujakso on kyl syöpynyt mieleen kun sellasta oikein rapeaksi vartaalla paistettua possua syövät. Se liha on niin uskomattoman pehmeen näköstä kun oikeen hajoo kosketuksesta :kuola:

Joo ja se pitkään paistunut ja karamellisoidun näköinen possunnahka :kuola:

Näin miinuskaloreilla tulee ihan tarkoituksella skipattua tuo mäsäytysketju, mutta että täälläkin pitää pöperöstä jauhaa, kerpele :D

ps. nyt tiedän kuka pekuu on!

Faijan 40v-synttäreillä oli kokonainen sika vartaassa ja se oli kyllä hyvää! Harvemmin noita kyllä näkee.
Jos pääsen joskus naimisiin, niin mun häissä vois olla sika vartaassa ruokana ja mun lemmikkipossu sormuksenkantajana? :D

Härkä vartaassa vois olla kanssa aika kova juttu! Siinä ois ainakin sitä lihaa :kuola:

Se ei estä edes No Reservationsin ja Man v Foodin katsomista. Se on oikein kiva tapa kiduttaa itseään painonpudotuksen viimeisinä päivinä.

Jooh, Man vs Food jos sattuu olee vaikka joku pihvi tai bbq -haastis niin ai että! Siinä tulee kyllä melkein tippa linssiin kun toinen syö kilotolkulla mehevää, pehmeää lihaa, joka on pinnasta ihanasti karamellisoitunut :kuola:

Jooh, Man vs Food jos sattuu olee vaikka joku pihvi tai bbq -haastis niin ai että! Siinä tulee kyllä melkein tippa linssiin kun toinen syö kilotolkulla mehevää, pehmeää lihaa, joka on pinnasta ihanasti karamellisoitunut :kuola:

Mä aina samalla mietin, että kauankohan se kundi tulee elämään tuollasella ruokavaliolla. :D

Back
Ylös Bottom