Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ai perskele, unohtu ihan täysin vastailla tuohon, anteeksi!
Tänään otinkin vaan 2 ateriaa evääksi, kun käyn välillä tuossa duunipaikan safkamestassa syömässä noita salaatteja, kun saa melko halvalla kun määrää ei ole rajoitettu niin tulee mukavasti päivän salaattikiintiö täyteen. Kotona oon niin laiska väsäilemään ja syömään rehuja niin tuo on ihan jees, varsinkin kun tulee syötyä niin paljon, että se on kun laittais rahaa pankkiin!
1½h duunia jäljellä (yht. 8h) ja päivän safkat so far
1. 2dl Kaurahiutaleita, 250g raikkua (aamupala kotona)
2. Salaattia tajuton läjä, ruisleipä + heradrinksu.
3. Rahka + ananaspurkki
Ja vielä luvassa:
4. 200g Kanaa 120g pasta, omena.
5. Palkkari reenin jälkeen
6. Jotain carbia, produa ja vähän rasvaa. En oo päättänyt vielä.
Eli ihan perussettiä. Niin ja tosiaan tulee fillaroitua tänne töihin 10½km per suunta, vähäisetkin reiden rippeet kuihtuu silmissä :(
[e] Oon tosiaan dieetillä, mikäli se nyt jollekin ei noista mikkihiiri annoksista tullut selväksi.
Sanokaas mitä roheiinipitosta mä kävisin hakemassa kaupasta? Jotain mitä ei tarvitse kummemmin valmistaa.
Ekkö sää ookkaan tänään tulossa kotiin syömään? :D
Sanokaas mitä roheiinipitosta mä kävisin hakemassa kaupasta? Jotain mitä ei tarvitse kummemmin valmistaa.

Taidan muutenkin keskittyä takareisiin ja sviippeihin tulevissa jalkatreeneissä kun sisäreidet hiertyi tuossa mäkiepisodissa niin puhki et pakko varmaan turvautua bepantheniin tms ja teipata noi et kävely luonnistuis edes jotenkin.