Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ Heh, luonnollisesti.

Spekseillä meinasin kylläkin vaatetusta. Lippis lähinnä sai lamppuni välähtämään. Niin tarkkaan ei meijän gymin karjuja kuitenkaan tule skannailtua, että esim kasvonpiirteiden perusteella osaisin yhdistää oikeaan henkilön :D

Ai perskele, unohtu ihan täysin vastailla tuohon, anteeksi!

Tänään otinkin vaan 2 ateriaa evääksi, kun käyn välillä tuossa duunipaikan safkamestassa syömässä noita salaatteja, kun saa melko halvalla kun määrää ei ole rajoitettu niin tulee mukavasti päivän salaattikiintiö täyteen. Kotona oon niin laiska väsäilemään ja syömään rehuja niin tuo on ihan jees, varsinkin kun tulee syötyä niin paljon, että se on kun laittais rahaa pankkiin!

1½h duunia jäljellä (yht. 8h) ja päivän safkat so far

1. 2dl Kaurahiutaleita, 250g raikkua (aamupala kotona)
2. Salaattia tajuton läjä, ruisleipä + heradrinksu.
3. Rahka + ananaspurkki

Ja vielä luvassa:
4. 200g Kanaa 120g pasta, omena.
5. Palkkari reenin jälkeen
6. Jotain carbia, produa ja vähän rasvaa. En oo päättänyt vielä.

Eli ihan perussettiä. Niin ja tosiaan tulee fillaroitua tänne töihin 10½km per suunta, vähäisetkin reiden rippeet kuihtuu silmissä :(

[e] Oon tosiaan dieetillä, mikäli se nyt jollekin ei noista mikkihiiri annoksista tullut selväksi.

Saat anteeksi, koska olet kiltti ja sinulla on kauniit reidet.

Haha, sellanen diettiruoka sulla. En taida keherata kertua mitä mää oon syönny tänään töissä. :D

Ite ostin kaupasta porsaan kylkheä! Siinä on roheiinit ja rasvat kohillaan. Pumppuki saa työtä ku on suonet tukossa. :)

Rahkaa ;) Kävin eilen hierojalla availemassa krampissa ollutta alaselkää, tuloksena kipeämpi selkä. Pitänee varmaan ihan lekuriin mennä..

elly, samaa paskaa mitä aina. :) Tästä päivästä lähtien alotan massakuurin jotta painan sitten smiitissä 75kg. Eli noin 100g enemmän ku nyt. :D

Odotan edelleen sitä sun kontribuutiota tuonne kuvitteellisia kuvia -ketjuun. Vai etkä löydäkään sitä enää?

Moro ELLY!! Mitäs tässä.. Pähkäilen noita työpaikkoja ja arvon ja soudan ja huopaan :rolleyes:

Yritän myös ottaa selville saanko mun beibin mukaan lautalle THE miittiin.

Lopetan takuulla pakkotoistossa käymisen miittipäivän jälkeen. En kestä, kun en pääse sinne hypetykseen mukaan. :(

Editti! Oh dear, voi laplander, mää oon ihan unohtanu! Yritän kassua jospa nytte löytäisin sen!

Huhhei.. eka päivä töissä vapaiden jälkeen ja että olikin perseestä. Aamupäivä seinien piikkausta & -kaatoa, timanttileikkausta jne Pasilassa ja iltapäivä taas kului leppoisasti Tilkassa jossa työparin kans hinattiin tiilikärryillä arviolta nelisenkymmentä about 120-150kg painavaa teräsbetonimöhkälettä sellaista 30:en asteen kulmassa noussutta mäkeä ylös ja nosteltiin edelleen jätelavalle. Mäki ei taas ollu kuin vajaat 50m pitkä, joten helppoa oli kuin heinänteko - Jalkatreenit ois ollu tänään mut nyt ne taitaa jäädä.. on nimittäin senverta hapokas fiilis. Taidan muutenkin keskittyä takareisiin ja sviippeihin tulevissa jalkatreeneissä kun sisäreidet hiertyi tuossa mäkiepisodissa niin puhki et pakko varmaan turvautua bepantheniin tms ja teipata noi et kävely luonnistuis edes jotenkin.

Nyt on sitten väsy ja päiväunet saattais olla paikallaan.. ZzZzzz :zzzz:

Perhana mä oon ollu huonoilla safkoilla tän alkupäivän :jahas:

Aamulla: 400g rahkaa ja pari kuppia kaffia
Päivällä: 400g rahkaa ja 2dl sokeroimatonta vadelmakeittoa

FUCK!

Noh illalla otan kaiken takaisin... Kanaa chilillä ja valkosipulilla, pekonipapuja ja halloum juustoa! :dance:

Kai tohon vois kaninruokaa lykkiä toisen lautasellisen viereen. :)

Taidan muutenkin keskittyä takareisiin ja sviippeihin tulevissa jalkatreeneissä kun sisäreidet hiertyi tuossa mäkiepisodissa niin puhki et pakko varmaan turvautua bepantheniin tms ja teipata noi et kävely luonnistuis edes jotenkin.

Tai sitten otat mallia jalkapalloilijamiehistä ja rupeet kävelemään perse auki, niin ei hinkkaa reidet! :)

Edit. Toimivuus toki riippuu hieman siitä millaiset eqqu-reidet sulla oikeen on.

Tänään ois päässy tyttöjen kanssa uimaan, mutta en sitte mennyt. Jos huomenna tekis töitäkin ja hikoilis, niin tekis ehkä enempi mieli mennä uimaan.

Back
Ylös Bottom