Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itte pitäis olla perjantaihin asti töis, sillo pääsen lähtee klo 11.00 töistä aamupäivällä, kohteena ruisrock! :rock:

Ei perkele, että menee aina nämä päivät pitkiksi. Lasten kanssa menee vapaaapäivät niin rattoisasti, että omia hommia ennättää tekemään vasta yhdeksän-kymmenen jälkeen. Siinä se sitten meneekin yhteen tai kahteen. Ja seiskan jälkeen ylös. Millonhan sitä ennättäisi ottaa kunnon unet...

Huomenta kaikille. Se ois puol kuuden herätys aamusta ja seiskaksi Pasilaan töihin parin viikon vapaan jälkeen.. Työnteko on ilomme :)

Mä valvon vielä sittenkin kun taas heräät. Enkä mä tosiaan löydä mtn iloa tästä, motivaatiosta puhumattakaan... :( Btw, tää mikään huomen vielä oo! :D

^ Suuskii saivartelija. Tuolla pyllyllä en valittais mistään..

Hmmhh.. mua pyydettiin just tutun tytön rippikummiksi. Pääsee vaihteeksi hikoilemaan ja patsastelemaan puvussa urpon näköisenä, joten mikäs sen kivempaa - Kai tästä kuuluu olla otettu?

Viimeksi muokattu:
^ Suuskii saivartelija. Tuolla pyllyllä en valittais mistään..

Hmmhh.. mua pyydettiin just tutun tytön rippikummiksi. Pääsee vaihteeksi hikoilemaan ja patsastelemaan puvussa urpon näköisenä, joten mikäs sen kivempaa - Kai tästä kuuluu olla otettu?

Nyt hysh ite, sinä pylly-friikki.

Ne varmaan pyys sua kun kaikki muut on estyny, mainitsemistasi syistä :rolleyes:

Keksin sinkkumiittiin yhteistekemistä. :D

Mik... Miks... MISKNS... Miksi mä katoin ton loppuun asti :confused:

Niin ja kolme asiaa pöydältä, tää on helppo, yöpöydällä ei oo kun kolme asiaa, ZTE Blade, vissypullo ja Quincy Wrightin kirja A study of war(se tiivistetty versio).

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom