Ei tarvi kauan arvailla kenen vika kun vilkaisee jääkaappithreadia..
Kaikista niistä perseistä ja tisseistä siellä, niin aika pirun vaikea kyl sanoo :D
:fäpätifäp:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tarvi kauan arvailla kenen vika kun vilkaisee jääkaappithreadia..
Jos satut omistamaan tennispalloja niin tunge 2kpl sellaisia sukkaan, sitaise pää kiinni tiiviisti ja voit tehdä selin maaten rullauksia tuon päällä niin että pallot sijoittuvat rangan molemmin puolin. Kun tapaat kipeän kohdan niin koeta pitää lihakset suht rentoina, hengittää pitkään ulos ja tee vaikka pari edestakaista liikettä tän kohdan päällä niin lukko saattaa rusahtaa auki. Toki noita rullauksia voi tahdä muunkin sopivan paksuisen ja lujan muttei liian ei kovan putken päällä ja katsoa jos se auttaisi. Tykkäisit myös varmasti tehdä noit putkirullauksia reisille, niin saisit tiukkoja lihaskalvoja auki jonkin verran..
Jaa, olikohan muuta.. Pitääkö sua ihan tosissaan potkia sinne hierojalle vai ymmärrätkö hankkiutua käsittelyyn vielä tän kesän puolella? Jos ei muuta niin piipahda Espoon kulmilla joskus nii voidaan käydä vaikka koko kroppa läpi.. ei oo kiva jos tyttö kärsii tarpeettomasti.
aika pirun vaikea kyl sanoo :D

Dämet, miksei mulla oo tennispalloja?
Voit toki kokeilla jotain muutakin tarkoitukseen sopivaa astaloa, jolla saisit paineen kohdistettua ks. nikamaväliin mut uudehkot verkkopallot on aikas hyviä tuohon.. Etköhän sä selinmaatekin voi nukkua mut ota vaikka petari olkkarin lattialle ja koisi siinä nii ei vetäis tuon pahemmin jumiin selkää. Tai sit korkeempi tyyny ja koeta nukkua kylkiasennossa - Päinmaaten jos et tapaa goisailla nii voit saada jumitettua myös niskan ja sitä et varmaan halua..
Täällä on aina välillä tällainen Tohtori LLCJ vastaa -palsta käynnissä, kun mää oon niin utelias. :DJos ens yönä jumittuu niskatkin, niin joutuuko jo huomenna ihan oikiasti varata hieronta-ajan? :D

Countteri! Mitä marsumies?
Mitäs pojat? Entä tytöt?
Kertokaa jotain kivaa. Ei väsytä.
Eipä oikein mitään. Oon yrittänyt oppia nauttimaan kesästä, ja onhan se jotenkuten sujunutkin :D
Mitäs herra Honda?