Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kiva kuulla positiivistakin mielipidettä. :) Tuosta tulikin mieleeni, että entinen poikaystäväni oli lättäpersemiehiä. Hän kerran passitti mut vaihtamaan vaatteet ennen lenkillelähtöä, koska mun pakarat näytti liian pyöreiltä. Että näin.

Agre lähti ja pohkeita alako särkehän julumetusti. Haluttaisi vain mennä kauppaan hakemaan ruokaostokset ja makoilla.

Mun kaveri sanoi kerran mulle tosi hyvin. "Kaira, sä oot nyt valtavirtaliikkeessä, jossa tehdään farkkuja valtavirtaperseille. Sun täytyy mennä sinne sivukujan eksoottiselle basaarimyyjälle löytääksesi omalle uniikille perseellesi sopivat farkut." :D

elly, no terve mikä urpo se sun eksäsi! :D Oo ylypee perseestäs!

Ei millään hyvällä, mutta täytyy olla miehessä vikaa eikä ihan vähääkään jos on tuota mieltä..

Lättäperseet kiinnostaa yhtä paljon ku noi pihalla olevat kivet... Muotoja perkele! Kunnon perse ja muutenkin muodokas olemus naisella on mun silmään ainakin se mikä hyvältä näyttää, tosin siis sillein sporttisen muodokas, ei sillein "tuksu-muodokas" :rolleyes:

Vähän niinku tää:
Allison%20Stokke.jpg

Ei millään hyvällä, mutta täytyy olla miehessä vikaa eikä ihan vähääkään jos on tuota mieltä..

No, se ero oli ehkä fiksuimpia päätöksiä elämässäni. :) Ja muutenkaan, mitäs sitä seurustelemaan miehen kanssa, jota ei kiinnosta puristella mun ahteria!

Tuosta tulikin mieleeni, että entinen poikaystäväni oli lättäpersemiehiä. Hän kerran passitti mut vaihtamaan vaatteet ennen lenkillelähtöä, koska mun pakarat näytti liian pyöreiltä. Että näin.

Toivottavasti sun exällä menee nykyään erittäin huonosti.

Tästäpä tulikin mieleen et olin vähällä vetää kreacolat väärään kurkkuun kun näin tuon poden päivityksen jääkaapilla.jpeg:een.. Herra varjele :wtf:

Toivottavasti sun exällä menee nykyään erittäin huonosti.

Haha, kauniisti sanottu! :D Kyllähän se alkoi olemaan hieman ärsyttävää, kun ei trikoot päällä saannut lähteä lenkille, jos ei vetänyt päälle jotain pitkää paitaa, että perse peittyy.
Ja kyllä, hänellä on nykyään pikkupyllytyttöystävä! :D

No, se ero oli ehkä fiksuimpia päätöksiä elämässäni. :) Ja muutenkaan, mitäs sitä seurustelemaan miehen kanssa, jota ei kiinnosta puristella mun ahteria!

Mun miehellä on aina esim. leffaa katsoessa käsi mun takapuolella :D Lepää kuulemma siinä kivasti, vaikka mulla onkin aika lättänä pylly.

Hävetti vähän tänään kulkea ympäriinsä Crocs-liikkeen kassin kanssa... Ostin työkengät ja crocsit ovat yksinkertaisesti siinä hintaluokassa parhaat (n.50e). Järkytyin siitä miten moni shoppaili siellä ihan ns. peruskenkiä, eli sellasia hirvittäviä "kesäsandaaleja" :urjo: Noi mun ostamat ovat aika neutraalit, eli ei siis sellaset jättimöhköt, mutta en kyllä silti käyttäisi noita missään muualla kuin töissä... Hyi helvetti.

Voi Alyssa, mää tänään aattelin sua!
Meiän taloyhtiön pihalle oli aamulla ilmestynyt vaaleansininen hippipaku, ja heti olin siellä ikkunoita koputtelemassa, että "Alyssa, oletko se sinä" siinä toivossa, että oot tullut mun kanssa kokkailemaan! :D

Voi Alyssa, mää tänään aattelin sua!
Meiän taloyhtiön pihalle oli aamulla ilmestynyt vaaleansininen hippipaku, ja heti olin siellä ikkunoita koputtelemassa, että "Alyssa, oletko se sinä" siinä toivossa, että oot tullut mun kanssa kokkailemaan! :D

:lol2: Ihana!

Haha, kauniisti sanottu! :D Kyllähän se alkoi olemaan hieman ärsyttävää, kun ei trikoot päällä saannut lähteä lenkille, jos ei vetänyt päälle jotain pitkää paitaa, että perse peittyy.
Ja kyllä, hänellä on nykyään pikkupyllytyttöystävä! :D

Jos olisit mun tyttöystävä et pääsisi ikinä ovesta ulos liian löysissä pöksyissä, joissa ei pyöreät pakarat korostu. :D Kotona niille olisi aina hierontaa ja hellyyttä!

Back
Ylös Bottom