Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuo on kyllä totta. Mää oon kyllä oikeastikin suhteessa todella lojaali, yhden miehen nainen. Silloin kun mää rakastan, niin mää todella rakastan. :)

No käyt nyt tasaisesti nämä kolme miestä tästä läpi ja katsot tarkkaan ketä rakastat :D

Töissä ketsuppi ja sinappi hyllyä täyttäessä on ollut aikaa miettiä todella syvällisiä kysymyksiä. Kuten "Miksi ketsuppia ei myydä tuubeissa?" Menin kysymään tota FB, mutta kukaan ei ottanu mua tosissaan. (Ihme tyyppejä)
Musta tulee varmaa filosofi. :D

Tuli syötyä äsken puolikas Daimkakku ja muutama pala pullapitkoa. Kohta lentää varmaan laatta :urjo:
Pitäis salillekkin vielä mennä

Olipas hyvä että kävin varmuuden vuoks eilen salilla. Tänään 11,5 tuntia töissä, niin ei kyllä enää mitään treenejä jaksa vetää.

Mua pelottaa tuleva viikonloppu... Töitä perjantaina 12.00-4.30, lauantaina sama ja sunnuntaina sit vähän kevyempi 18.00-4.30. Onneksi nyt on uudet työkengät ni jaksaa painaa :dance:

Pakota itsesi.

Voishan sitä tietysti aina väkisin vääntää, jos välttämättä haluais. Mutta nyt kuitenkin salitreenit on koko kropan treenejä, niin ei niitä niin montaa viikkoon tarvi. Lisäksi töissäkin on jonkun verran fyysisyyttä mukana, niin jäis ainakin mulle palautuminen liian vähille, jos joka päivä tosissaan vääntäs.

Nyt mua rupiaa pelottahan. Nyt jämähti vasemman kären rystyset jotenkin niin, että mun sormet on ihan turrat ja voimattomat. Apua.

Ai perkele, tätä on PAKKO päästä kattomaan helmikuussa :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom