Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miehiin en ainakaan oo vaihtamassa! :D Uroskissana (1½v ja leikkaamaton) sitä taitaa vaan vituttaa, ettei sille lohkea mitään. Tosin parin viikon päästä vien sen kastroitavaksi, niin luulis rauhoittuvan. Julma kohtalo :(

Kaikki, KAIKKI menee nyt päin sitä kuuluisaa. Kohta halkeaa kallo ja lopetan koulun, työn, urheilun ja pakkotoiston. En tykkää mistään. NIIH!

Kaikki, KAIKKI menee nyt päin sitä kuuluisaa. Kohta halkeaa kallo ja lopetan koulun, työn, urheilun ja pakkotoiston. En tykkää mistään. NIIH!

Äläs nyt, mikä noin voi saada pikkusen suuttumaan? Välillä pitää vetää vähän henkeä, niin nuo kisulitkin tekee :)

P7052451.webp

Aivastaminen kirpaisee ihan kunnolla nyt vatsalihaksiin ja alavatsassakin on ihan kunnon kivistys. Vittu ku tuntuu hyvältä.. oon tottunu kärsimään pahaa kipua mut tää on 100% hyvä fiilis :whip:

Kävin tänään ostamassa 4 pulloa bensiinin jäänestoa, myyjä katsoi vähän pitkään. Luuli varmaan että meinaan juoda ne:evil:

Olipa taas kiva työpäivä. Sain vaihteeksi hyllyttää jugurtteja. :jahas:

EDIT: Arvatkaas minkalaista kidutusta se on, kun joutuu hyllyttämään kymmeniä keksejä. Vaikka oikeasti tekis mieli repiä pakkaukset auki ja syödä ne kaikki!

En mene enää ikinä vaatekauppoihin. Enkä ainakaan ostamaan housuja. Jos nää mun yhdet hyvät farkut ei kestä ikuisesti, niin joudun lohkaisemaan molemmista pakaroistani noin litran pois, jotta löydän uudet pöksyt.

Nyt olen vähän rauhoittunut. Ja olen henkisesti valmistautunut siihen, että yritän saada ensi viikolle hieronta-ajan, mikäli se ennen reissuun lähtöä onnistuu.
Tänään voisi olla tiedossa agrepunttia.

En mene enää ikinä vaatekauppoihin. Enkä ainakaan ostamaan housuja. Jos nää mun yhdet hyvät farkut ei kestä ikuisesti, niin joudun lohkaisemaan molemmista pakaroistani noin litran pois, jotta löydän uudet pöksyt.

Farkkujen osto urheilevana ihmisenä on ihan perkeleen hanurista. Niinku kirjaimellisesti. Jos perse ja reidet mahtuu, niin sit lököttää vyötäröltä. Jos vyötäröltä on mainio, niin sit ei kyllä muute pysty olemaan housuissa sisällä :D Pitääks sulle tuoda jenkeistä hammashoidon lisäksi farkutki?! Ite aattelin heti löytää lähimmän Rue 21:n ja ostaa sieltä muutamat hyvin istuvat pökät..

Farkkujen osto urheilevana ihmisenä on ihan perkeleen hanurista. Niinku kirjaimellisesti. Jos perse ja reidet mahtuu, niin sit lököttää vyötäröltä. Jos vyötäröltä on mainio, niin sit ei kyllä muute pysty olemaan housuissa sisällä :D Pitääks sulle tuoda jenkeistä hammashoidon lisäksi farkutki?! Ite aattelin heti löytää lähimmän Rue 21:n ja ostaa sieltä muutamat hyvin istuvat pökät..

No olis kyllä ihan tarpeellista! :D Voidaan suunnitella oikein kokonainen ostoslista! ;) Se on kiva homma, kun kerta toisensa jälkeen toteat siellä pukukopissa, että "joo onhan nää muuten kivat, mutta mihin mää tungen tän 70% mun pakaroista, jotka ei mahu tänne". Sitten jos ne sopii persevyötäröakselilta, niin sitte kiristää reidet tai pohkeet.

No olis kyllä ihan tarpeellista! :D Voidaan suunnitella oikein kokonainen ostoslista! ;) Se on kiva homma, kun kerta toisensa jälkeen toteat siellä pukukopissa, että "joo onhan nää muuten kivat, mutta mihin mää tungen tän 70% mun pakaroista, jotka ei mahu tänne". Sitten jos ne sopii persevyötäröakselilta, niin sitte kiristää reidet tai pohkeet.

Mulla on jo melkonen ostoslista itselleni sellaisista tuotteista, mitä en Suomesta löydä. Kaikenlaisia kauneudenhoitovärkkejä ja muutamassa paikassa noita vaatejuttuja. Tai kun tiedän ainakin Rue:n mitoitukset niin sieltä haen sitte ainaki viis paria farkkuja kun ne maksaakin ehkä sen 20 USD per tsibale. Sovituskoppihelvetti on ihan paskaa. Parhaimmillaan mimmit kantaa 15 paria farkkuja koppiin ja siellä sitte hiki hatussa tungetaan pakaraa ja toistakin sinne takataskuun vaan ei perkele onnistu... Tai jos onnistuu ja kaikki raajat on asiallisesti sisäpuolella, niin voi jeesus kun ne housut näyttää paskalta, kun jostain kohti sitten lököttää kuitenkin.

Mää tulin muuten vähän surulliseksi, kun eqqu ei tullutkaan kertomaan, mitä sillä oli tälle päivälle eväänä töissä.

^^^ Älkää vain tytöt hukatko muotojanne minnekään - Hyvin muodostuneet naisten pakarat & reidet on yks kauneimpia asioita joita osaan kuvitella :worship: Ja tiedän kyl miten hankalaa voi olla löytää sopivia vaatteita jos kroppa poikkeaa kovin paljon keskimääräisestä vartalotyypistä..

:rock:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom