Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olishan se vissiin tulossa. Enkä oo vielä sitä missään nähny, niin nyt kyllä täytyy yrittää lippua saada.

Olishan se vissiin tulossa. Enkä oo vielä sitä missään nähny, niin nyt kyllä täytyy yrittää lippua saada.

Joo, perjantaina kympiltä alkaa lipunmyynti. Taitaa kyllä taas jäädä itseltä välistä, ellen sitten talvella osta lippua jostakin huudosta tjsp.

räpylästä alkaa lähtiä tunto...

Tuo nyt ole vielä mitään.. ei oo kauaakaan kun mä heräilin monta kertaa yössä siihen et molemmista handuista hävis tunto. Ei uskaltanut vetää vahvempia unilääkkeitäkään kun pelkäsin etten herää noihin tuntopuutoksiin ja saan vielä ikävämipä hermostovikoja kuin mistä silloin kärsin - Alkaa kummasti olla sekava olo kun et yhdeksään kuukauteen pysty nukkumaan yötäkään läpi, puhumattakaan nyt muista kivuista ja säryistä jne jne. Mut hey, taas ollaan melkein kunnossa ja elämä voittaa pikkuhiljaa :dance: :)

Tuo nyt ole vielä mitään.. ei oo kauaakaan kun mä heräilin monta kertaa yössä siihen et molemmista handuista hävis tunto. Ei uskaltanut vetää vahvempia unilääkkeitäkään kun pelkäsin etten herää noihin tuntopuutoksiin ja saan vielä ikävämipä hermostovikoja kuin mistä silloin kärsin - Alkaa kummasti olla sekava olo kun et yhdeksään kuukauteen pysty nukkumaan yötäkään läpi, puhumattakaan nyt muista kivuista ja säryistä jne jne. Mut hey, taas ollaan melkein kunnossa ja elämä voittaa pikkuhiljaa :dance: :)

Mukava kuulla, että olet melkein kunnossa jo. :)
Mulla lähti nyt toinenkin hartia ja olkapää menemään särkemistilaan ja vähän turta se on myös. Nyt täytyy myöntää, että sattuu. Onko olemassa päivystäviä hierojia?

Okei nyt mua vähän nolottaa...

Vessan huuhtelunappi jäi jumiin niin ettei se enää "pongahtanut" takaisin ylös ja sen takia se valutti koko ajan vettä. Soitin huoltopalveluun ja poika puhelimessa koitti neuvoa mua sulkemaan hanan (ettei vesi valuisi koko ajan ennen huomista korjausta), mutta siinä vaiheessa kun huomasin IRROTTAVANI hanaa sulkemisen sijaan, poikakin luovutti ja lähetti huoltomiehen paikalle. Huoltomies kävi äsken eikä tehnyt muuta kuin väänsi hanan kiinni siitä mutterista mistä munkin olisi pitänyt vääntää. Koko toimitus kesti 2 sekuntia :jahas: Ja musta tuntuu etta sita huoltomiestä vähän huvitti.

Okei nyt mua vähän nolottaa...

Vessan huuhtelunappi jäi jumiin niin ettei se enää "pongahtanut" takaisin ylös ja sen takia se valutti koko ajan vettä. Soitin huoltopalveluun ja poika puhelimessa koitti neuvoa mua sulkemaan hanan (ettei vesi valuisi koko ajan ennen huomista korjausta), mutta siinä vaiheessa kun huomasin IRROTTAVANI hanaa sulkemisen sijaan, poikakin luovutti ja lähetti huoltomiehen paikalle. Huoltomies kävi äsken eikä tehnyt muuta kuin väänsi hanan kiinni siitä mutterista mistä munkin olisi pitänyt vääntää. Koko toimitus kesti 2 sekuntia :jahas: Ja musta tuntuu etta sita huoltomiestä vähän huvitti.

Et sie oo korjaamon korjaajapestiä harkinnu? ;)

^^^^ Tääl päivystäis yks, mutta sie oot siellä jossain skutsissa.. Alkoiko noit puutumisia tuntua nyt siinä kun näpyttelet konetta? Nojailetko kyynärpäitä johonkin kädet hiukan etu-alaviistossa tms ja missä sormissa tuntuu puutumista?

Tän päivän viralliset velvollisuudet sakon uhalla suoritettu, perjantaita ootellessa! Ja oikeestaan sunnuntaita oottelen vielä kovasti enempi koska silloin saan mun kaikki rakkaat tavarat uuteen kotiini. Viimesen kuukauden elelly niin minimi tavaroilla että melkee vois raijata kalusteita myöten kaiken kaatikselle... Oon todennu että ihminen pärjää hyvin vähälläkin tavaramäärällä. Toki otan innolla vastaan sen pakettiautolastillisen tavaraa mikä mulle sunnuntaina on tulossa, mutta eniten mulla on ehkä ikävä mun paistinpannua sekä untuvapeittoo ja hyviä tyynyjä. Pörhömattoa unohtamatta :D

^^^^ Tääl päivystäis yks, mutta sie oot siellä jossain skutsissa.. Alkoiko noit puutumisia tuntua nyt siinä kun näpyttelet konetta? Nojailetko kyynärpäitä johonkin kädet hiukan etu-alaviistossa tms ja missä sormissa tuntuu puutumista?

Mun sijainti on aina väärä. Mun pitää selvästi muuttaa Etelä-Suomeen sitten kun muuton aika on, koska siellä on nähtävästi kaikkea mitä pieni Elli voi tarvita.

Ensin lapaluiden välissä/keskellä selkäpötkylää (huomioi asiantuntevat termit) tuntui ikäänkuin jokin lukkoonmeno, jonka seurauksena paineenomainen pakotus kyseisellä alueella. Koko ajan sellainen olo, että pitäisi saada venyttää tai käännellä selekää. Nyt sama tunne + särkyä hartioissa ja olkapäissä, hartiat aikalailla kivikovat.
Olen kyllä nojannut kyynärpäitä polviin, mutta nyt yritän roikottaa niitä mahdollisimman vapaana. Vasemman käden sormet ovat puuduksissa, pikkurilli, nimetön ja keskisormi (eli ulkoreuna) ehkä vielä vähän pahemmin.

Aww, toi on ikävä fiilis. Samanlaista itellä ollut joskus kun vetänyt trapsit juntturaan, alkaa kädet puutumaan kanssa ihan törkeesti.

Hihihii, Alyssa on höpsö :)

Pikemminkin tyhmä tytönhupakko :D

Et sie oo korjaamon korjaajapestiä harkinnu? ;)

Ne palkkas mut jo!

Viimesen kuukauden elelly niin minimi tavaroilla että melkee vois raijata kalusteita myöten kaiken kaatikselle... Oon todennu että ihminen pärjää hyvin vähälläkin tavaramäärällä.

Mun omaisuus on jo kohta vuoden ajan mahtunut isoon matkalaukkuun :) Tosin nyt viimeksi Englannista lähtiessäni jouduin laittamaan laatikollisen koulukirjoja + pari laatikollista muuta tavaraa varastoon. Ahdisti hirveästi kun oli niin paljon tavaraa.

Mun omaisuus on jo kohta vuoden ajan mahtunut isoon matkalaukkuun :) Tosin nyt viimeksi Englannista lähtiessäni jouduin laittamaan laatikollisen koulukirjoja + pari laatikollista muuta tavaraa varastoon. Ahdisti hirveästi kun oli niin paljon tavaraa.

Liiallinen materia vaan kahlitsee.Mäkin pidän omaisuuteni mieluiten juoksevassa muodossa eli tilillä.

Liiallinen materia vaan kahlitsee.Mäkin pidän omaisuuteni mieluiten juoksevassa muodossa eli tilillä.

Mä taas muutan senkin niin että se on kokemuksina ja muistoina päässäni :)

... Sen takia olenkin aina ihan peeaa.

Back
Ylös Bottom