Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Helvetti et excelin käyttö olikin vaikeeta semmosen vuoden tauon jälkeen... Nyt 7 tunnin naputtelun jälkeen hommat tosin sujuu jo taas aivan mainiosti, pikanäppäimetkin alkaa oleen hallussa niin ei tarvii ees hiirtä käyttää... Mut silti, mä on nörtti, miks en mä saa tehä vaan nörttien juttuja töissä. Eiks tää excel oo joidenki sihteerien/assareiden ohjelma :D

Mua masentaa nuo parikymppiset sonnit jotka postailee kuvia tuonne galtsuun :jahas: Karmeen kokoisia lihavuoria ja tiemmä natuja vielä.. Ei oo reilua - Jos jättäis salihommat ja alkais vaikka pelata biljardia?

Mua masentaa nuo parikymppiset sonnit jotka postailee kuvia tuonne galtsuun :jahas: Karmeen kokoisia lihavuoria ja tiemmä natuja vielä.. Ei oo reilua - Jos jättäis salihommat ja alkais vaikka pelata biljardia?

Mitä minä kuulenkaan Vin Dieselin liharekkaversio? Mitä kuuluu? :)

Missä galtsussa on parikymppisiä liharekkoja? Muakin vituttaa kaikki parikymppiset natuliharekat! Ja mä myös vihaan biljardia.
e: jaa tuola galtsussa. Olipas tullu uusia kuvia taas.

Missä galtsussa on parikymppisiä liharekkoja? Muakin vituttaa kaikki parikymppiset natuliharekat! Ja mä myös vihaan biljardia.

Jos tuntuu kovin pahalta voit käydä lurkkaamassa mun kuvia ja katsoa kuinka paskassa kuosissa vajaa kolmekymppinen voi olla... Ei oo sen jälkeen enää niin paha mieli :D

Ma luulin etta se tarkoitti irc-galleriaa :nolo:

Mitä kuuluu? :)

Itkettää melkein :wall: Ei treenin treeniä melkein kahteen viikkoon kun alkoi tuntua kroppa niin hiton väsyneeltä ja niistä vähistä lihaksistakin kadonneet paineet ja painokin varmaan pudonnut jokusen kilon tääl mamman luona lepäillessä..

Tänä iltana edessä cruisailu takas Espooseen ja sorvin ääreen. Huomenissa pitäis sit jatkaa eqqun kans kesäksi kuntoon 2014-projektia treenien merkeissä ja työmaallakin vois mahd. käydä ihmettelemässä tekemättömien töiden määrää - Jos itsekunnioitus sen sallisi, niin ois kyl suuri kiusaus alkaa roinapossuksi.. tahtois kovasti lisää piffiä.

[e]Jos halipula vaivaa edelleen, nii mäkin kaipaisin just nyt muutamia lohdullisia sanoja & päänsilittelyä.

Viimeksi muokattu:
Mieki olen tuota roinaamista miettiny, mutta totesin että se ois vielä säälittävämpää kun tulosta ei silti tulis. :D

No jos ny 4 vuotta vielä reenaa ja lätkäsee sitte kuvan pakkikselle nii vois irrota enempi likeä. Mäkin vallan masennuin saatuani liian vähän likejä, ku kaikki muut saa enempi.
Olispa vaan joku nainen laittamassa bulkkisafkaa, niin kasvais :puntti: Ite jaksan just ja just kaivaa keksipaketin kauppakassista.

Itkettää melkein :wall: Ei treenin treeniä melkein kahteen viikkoon kun alkoi tuntua kroppa niin hiton väsyneeltä ja niistä vähistä lihaksistakin kadonneet paineet ja painokin varmaan pudonnut jokusen kilon tääl mamman luona lepäillessä..

Tänä iltana edessä cruisailu takas Espooseen ja sorvin ääreen. Huomenissa pitäis sit jatkaa eqqun kans kesäksi kuntoon 2014-projektia treenien merkeissä ja työmaallakin vois mahd. käydä ihmettelemässä tekemättömien töiden määrää - Jos itsekunnioitus sen sallisi, niin ois kyl suuri kiusaus alkaa roinapossuksi.. tahtois kovasti lisää piffiä.

[e]Jos halipula vaivaa edelleen, nii mäkin kaipaisin just nyt muutamia lohdullisia sanoja & päänsilittelyä.

Hei kuules. Mää en oo nähnyt sun lihaksia (kuvia voin ottaa vastaan), mutta voin kertoa, että jos eqqun kokoinen kaveri kehuu sua millään tasolla, niin sää et voi olla hirveän ruipelo. Ja eqqusta on kuvia todisteina, eikä se todellakaan mikään hintelä poika ole. Ja tämä aukoton teoriani todistaa sen, että sinä (ja eqqu) olette lihaksikkaita. Sua on täällä kuvailtu nimimerkkisi näköiseksi sekä Vin Dieselin näköiseksi. Nämä seikat yleensä todistavat sitä, että mies on ihan tolkuttoman kuuma.

Jos sinä ja eqqu ette ole vielä kesäkunnossa niin saanko kysyä kuka on? Yleensä (taustalla ei ole tieteellistä tutkimusta, vaan perustuu omiin havaintoihin) treenikaverit ovat aika lailla samantasoisia. Tästä vedän härskin johtopäätöksen, että olette eqqun kanssa ne salin kovaa treenaavat karpaasit, joita kaikki salaa ihailevat. Ei teitä ehkä kevytlevite-miehiin voi verrata, mutta mitä väliä sillä on, kun teidän reidet on paksumpia kuin keskivertomies?

En kirjoita tätä millään raivolla, vaan todella haluaisin teidän(kin) täällä ymmärtävän sen, että noilla treenimäärillä te ette ihan tikku-ukkoja voi olla. Ei tarvita kuin vähän kuvaa, missä vilahtaa lihasta, niin heti on pakkiksen puumat ja tulevat puumat kuolaamassa. Ymmärrän sen, että haluatte lisää pihviä, mutta ymmärtäkää te se, että teillä on jo lihasta! Moni kadehtii teitä, aivan takuulla. Nyt Vin Diesel ja reisijumala, pusuja teille molemmille, olette takuulla kesäkunnossa!

Viimeksi muokattu:
elly, pojilla kun on tämä bodarin-tauti, eli perusjuttua. ;) Saahan sitä olla kriittinen omalle ulkomuodolleen, esimerkiksi jos tavoitteet ei ole täysin toteunut niin kuin alun perin suunnitteli. Sitten kun jatkuvasti inistään siitä, että kuinka pieni, heikko, lihakseton kynäniska on, niin se alkaa jo olla aika tylsää seurattavaa. Punttimiehet/bodarit kun kuitenkin tulevat aina olemaan kookkaampia ja lihaksekkaampia kuin perus-tavis tallaaja ja peili on heidän pahin vihollinen.

Tätä on tullut kuunneltua jo monta vuotta eri suunnilta, etenkin tällä foorumilla, joten "taudin" oireet huomaa jo helposti. Voi nyyh. :piis:

elly, pojilla kun on tämä bodarin-tauti, eli perusjuttua. ;) Saahan sitä olla kriittinen omalle ulkomuodolleen, esimerkiksi jos tavoitteet ei ole täysin toteunut niin kuin alun perin suunnitteli. Sitten kun jatkuvasti inistään siitä, että kuinka pieni, heikko, lihakseton kynäniska on, niin se alkaa jo olla aika tylsää seurattavaa. Punttimiehet/bodarit kun kuitenkin tulevat aina olemaan kookkaampia ja lihaksekkaampia kuin perus-tavis tallaaja ja peili on heidän pahin vihollinen.

Tätä on tullut kuunneltua jo monta vuotta eri suunnilta, etenkin tällä foorumilla, joten "taudin" oireet huomaa jo helposti. Voi nyyh. :piis:

Tämä kyllä tuntuu olevan valitettavan yleistä. Kiteytit kyllä kaiken oleellisen tuohon lauseeseen "Punttimiehet/bodarit kun kuitenkin tulevat aina olemaan kookkaampia ja lihaksekkaampia kuin perus-tavis tallaaja". :)

En ymmärrä miten positiivissävytteiseksi tarkoitetusta tsemppauksestani tuli tuollainen ryöpytys, mutta halusin oikeasti vain kehua ja piristää mieltä. Jokaisella on varmasti niitä päiviä, jolloin näyttää perseeltä, mutta tulosten tavoitteleminen on paljon mieluisempaa, jos ei vain keskity vihaamaan sitä nykyistä kroppaansa.

Jokaisella on varmasti niitä päiviä, jolloin näyttää perseeltä...

Repesin ihan täysin tälle kohdalle :D Jooh, tänään minä näytän perseeltä. Kipeenä ollessa ei koskaan tunne oloaan kovin hehkeäksi ja nyt vituttaa toi Shitera (Sonera) ihan huolella ni korvistaki nousee savu.

Pitäähän sitä nyt kuitenkin kriittinen olla :D Osa meistä ei edes niin hirveästi valehtele kun valitetaan tuota narukäsisyndroomaa ;) Kaikki kun ei ole lihavuoria, eikä sitä edes tavoittele.

Back
Ylös Bottom