Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

ihqraksupoksu jussit kaikille pakkislaisille. tästä tää lähtee

Miksi helvetissä kaikki menee aivan sekaisin, kun on joku perkeleen sulkujuhla ja pidennetty vapaa vkl? Siis uunot sinkoilee keskenään miten sattuu ihan joka paikassa ja kauheassa tärinässä koheltavat menemään.. Äsken tulin töistä ja nyt jo ahistaa, että taidan mennä porttien taakse takaisin turvaan..

Propsit Kairalla ja ellylle pallon perässä juoksemisesta. Nimim. Puulaakien Ronaldo..

Jumalaare että tänään näki kaupassa sen (kun olen siellä töissä) miten viime hetken paniikki leviää ihmisiin. Kaupat on taas YHDEN päivän kiinni, JUMALAUTA ME KUOLLAAN KAIKKI!!!! Ihmiset tuli koko suvun voimin kauppaan, yks juoksee hyllyjen väliä, toinen tulee lihatiskille. "Otitko sä jo sitä kalaa? Haenko mä vielä kuule makkaraa?! Joo nyt mä toin tätä makkaraa, ai sä otit viel pihvejäki, voi että mahtavaa, hei otetaa viel kanaaki et jos vaikka se Erkki syö taas niin paljo..." Viittä vaille 12 tullaan palloilemaan tiskille ku pullopersesiat ja vaatimaan, että vielä on saatava, VIELÄ ON KAUPPA 5MIN AUKI! "Minun on saatava vielä!" Otin just päikkärit, kohta vois korkata :D

Ja mä en juokse pallon peräs, mä juoksen pallo käsissä :D

Valvotun yön jälkeen rumaa bläkkistä ja synkkiä ajatuksia. Selvinpäin. Yksin.

Valvotun yön jälkeen rumaa bläkkistä ja synkkiä ajatuksia. Selvinpäin. Yksin.

Melkein samoilla mennään, tosin mä en valvonut yötä, tainnutin sopivalla cocktaililla itseltäni tajun taskuun.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Nyt on käyttistä.. Pitäskö sitä hakee ärrältä vähän kaljaa, jos sielä on.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiitos kaikki. Kylpytakki päällä, villasukat jalasa, hiukset märkinä ja pörrössä olen linnottautuneena tyynykasaan sohvalle sipsien ja Pepsi maxin kanssa.

Nyt on käyttistä.. Pitäskö sitä hakee ärrältä vähän kaljaa, jos sielä on.

Vitutukseen ei kannata juoda, tai ainakin uskoisin näin. Siksi en itsekään ala dokaamaan, siitä nyt ei seuraisi muuta kuin lisää paskaa niskaan (vaikka morkkis juomisen jälkeen, henkiset ja fyysiset oireet, treenien vituiksi meneminen, elimistön pilaaminen, turhat kalorit ja rahanmeno jne)

Back
Ylös Bottom