Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jotain 10-11 tunnin väliin. :) Ja joo sattuu aivan ihimeellisesti. En meinannu päästä kävelehän, kun särkee joka paikkaa niin paljon. :s
Mitä minun Elulle kuuluu? :)

6879_rosie-huntington-whiteley-thomas-wylde-shoot-03-478x800.jpg

Ja tän naisen pitäis korvata Megan Fox transformereissa!

megan-fox-pink-bikini-hawaii-10-480x720.jpg

Mutta ketään ei voita Megania!

Jotain 10-11 tunnin väliin. :) Ja joo sattuu aivan ihimeellisesti. En meinannu päästä kävelehän, kun särkee joka paikkaa niin paljon. :s
Mitä minun Elulle kuuluu? :)
Et sä vielä niin vanha oo, että pitäis sattua joka paikkaan. Ootsä riehunu ihan hirveesti vai?
Mulle kuuluu hyvää. Olis niin paljon kaikkee kivaa tekemistä etten tiiä mitä tekisin.

Et sä vielä niin vanha oo, että pitäis sattua joka paikkaan. Ootsä riehunu ihan hirveesti vai?
Mulle kuuluu hyvää. Olis niin paljon kaikkee kivaa tekemistä etten tiiä mitä tekisin.

Keskiviikkona oli jalakapalloreenit, mutta eilen pidin lepopäivän. En tiiä miten on tullut tällanen lihakset kosketusarkoina -tunne.
Mitäs meinaat tänään? :)

^ Mulla nyt muutaman päivän tauko kun takana on 9 vkoa vähän reippaampaa treeniä.. kroppa alkoi jo ilmoitella levon tarpeesta kun oli esim. keskiviikkona tiistain kovan jalkatreenin jälkeen sellaista yleensä kuumeen tms. yhteydessä ilmenevää särkyä ja tosi väsynyt olo kaikin puolin - Pitikin sit vetää vain kevyt pumppijumppa käsille ja suuntailla himaan syömään ja unille. Tuosta on nyt sen pari pvää ja edelleen vaan nukuttais eikä jaksa tehdä oikein mitään.. katotaan maanantaina taas.

2 paivaa Turussa takana ja taa on jo niin nahty etta pakko lahtea maalle perheen luo. Suunnitelmissa mato-onkimista, uimista (en ole vielakaan heittanyt talviturkkia!), grillausta, pillurallia soutuveneella, ihanan pienen ponini paijausta, lenkkeilya metsassa ja paljon muuta mita ei taalla kaupungissa voi tehda :) Edes terassibisseja en jaa kaipaamaan, silla meilla on oma terassi. Ihanaa!

^ Mulla nyt muutaman päivän tauko kun takana on 9 vkoa vähän reippaampaa treeniä.. kroppa alkoi jo ilmoitella levon tarpeesta kun oli esim. keskiviikkona tiistain kovan jalkatreenin jälkeen sellaista yleensä kuumeen tms. yhteydessä ilmenevää särkyä ja tosi väsynyt olo kaikin puolin - Pitikin sit vetää vain kevyt pumppijumppa käsille ja suuntailla himaan syömään ja unille. Tuosta on nyt sen pari pvää ja edelleen vaan nukuttais eikä jaksa tehdä oikein mitään.. katotaan maanantaina taas.

Hello! Mikä meininki Kalajoella? :)
Hitsit kun loppuisi sade ulukona, niin pääsisi potkihan palloa. Oon käymäsä vanhempieni luona, ja täällä olisi tätä pihalääniä mukavasti ympärillä. :)

Elu, totta puhut! Älä sitten kerro. :P

Äipän luona käymässä. Just kävin kaupan kautta täydentämässä rahkavarastot ym. ja ruuhkaa & pahantuulisia ja kireän näköisiä ihmisiä näkyi taas enemmän kuin yhteensä. Soon mukavaa kun jengi osaa ottaa rennosti lomilla - Tääl ei onneksi sada.. mitä nyt tuulee hiukan kun rannikolla ollaan, mut muuten kiva sää :) Jos vaikka tankkailis hiilaria huolella täs päivän mittaan, levyttäis olkkarin lattialla ja ehkä jossain vaiheessa piipahtaisi Särkillä ihmettelemässä meininkiä ja toteamassa et kyllä ryyppääminen on homojen hommaa..

Ei jumalauta! Nyt on pakko kertoo. Työkaveri on ilmeisesti semisti ihastunut muhun. Tuli viesti, jolle repesin ihan täysin. "Nainen joka on muuten kaunis ja ihana mutta siitä kumpuaa pohjalainen vittumaisuus." :D

Ihanasti sanottu :D

Mä duunissa 16.30 asti eikä mitään tekemistä. Facebook on jo koluttu läpi, netistä loppuu sivut ja ollaan tehty täällä kaikki mahdollinen ja mahdoton. Hauskin juttu oli tänään asiakas joka soitti ja kysyi: "Oonks mä sun eka... ;)?"... Sanoin että et, oot mun toka. Siihen jätkä tokas "No hyvä, sulla on siis kokemusta alla lähtä hoitaan mua..." Tosin asioiden hoitamisestahan oli kyse mutta eniveis. Näyttäis olevan jengi juhannustuulella.

Se ois sitten eka vähän voffelia ja siirappia naamaan ja alkuillasta Pihlajasaareen grillaamaan ja nautiskelemaan muutamia lievästi päihdyttäviä juomia. Nosori. Leppoisaa menoa odotettavissa ja kaikki hyvin jos ei vaan ala satamaan. Tänään voisi uhrata vatsan jumalille sen noin 500g lihaa, mun 3kg:n satsista. :kuola: VHH jatkukoon...

Eli hyvää juhannusta kaikille mussukoille! :)

Jesh, sain sanoo asiakkaalle et painu helvettiin siitä. Ihan sama vaikka se oliki mun opiskelukaveri, mut se helpotti sillä hetkellä mun murhamielistä olotilaa valtavasti :)

Miksi helvetissä kaikki menee aivan sekaisin, kun on joku perkeleen sulkujuhla ja pidennetty vapaa vkl? Siis uunot sinkoilee keskenään miten sattuu ihan joka paikassa ja kauheassa tärinässä koheltavat menemään.. Äsken tulin töistä ja nyt jo ahistaa, että taidan mennä porttien taakse takaisin turvaan..

Propsit Kairalla ja ellylle pallon perässä juoksemisesta. Nimim. Puulaakien Ronaldo..

Back
Ylös Bottom