Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Juhannuksesta tulee tonni käteen, ja heinäkuun lopulla kova känni toteen !!!

Täällä päin suomee ensimmäiset toopet onnistuivat jo polttaa talonsa autotallin.. Oujee.

..Nyt iltapäivästä jännittää enään koska täältä töistä pääsee kotia..

..kun ylkkä-rahat tulee, niin voi huudella taas kylillä että: "EI TÄSSÄ MITÄÄN KÖYHIÄ OLLA!" ;)
Kotona! Aika taistelija olo! Kerrankin sattuu olemaan reilu työnantaja, tuumaili vaan että kun kerta juhannuksen oot töissä niin voidaan niitä tehtyjä tunteja vähän pyöristellä silleen mukavasti, ettei tuu pahamieli.. Tieten niitä sitte pyöristellään alakanttiin :D

Niin. KYLLÄHÄN MEILLÄ RAHAA RIITTÄÄ!!
Joo kyllä nyt Ephe meillä päin PANEE RAHAN ÄÄNELLÄ!!

Meillä on ollut telkkarissa kanavat viritettynä viimeksi vuonna 2009. Olisin virittänyt ne Tuksun häitä varten, mutta en löytänyt enää yhtään asiaankuuluvaa johtoa. Nyt vähän harmittaa.

Olen omistanut telkkarin viimeksi lahes 1,5v sitten. Talla hetkella majailen siskon kampassa missa on kylla telkkari, mutta eilen jarjestin koko kampan uusiksi ja laitoin telkkarin sellaiselle paikalle, mista antennijohto ei ylety seinaan. Eli nyt ei sit katsella vielakaan telkkua, mutta eipa mua oikeastaan haittaakaan.

Olisin muuten niin halunnut nahda Tuksun haat! Kayn valilla Seiskan sivuilla ihan vaan katsomassa mita Tuksulle kuuluu...

Melkein kaduttaa uhoamiseni, jonka takia joudun treenaamaan kolme kertaa päivässä kolmena päivänä putkeen. Noh, katsotaan miten käy. Enää 7 treeniä jäljellä.

Nössö. Ite treenaan 2-4 kertaa päivässä kuutenä päivänä viikossa.

elly et sanonu mulle moi eilen :curs:

ps. kai sä näit minkä kuvan laitoin susta kuvaketjuun? Mä luulen että se osuu aika lähelle, ellet jopa ole sinä.

elly et sanonu mulle moi eilen :curs:

ps. kai sä näit minkä kuvan laitoin susta kuvaketjuun? Mä luulen että se osuu aika lähelle, ellet jopa ole sinä.

Et sää oo sanonu mulle eilen heippa? :O Vai ootko? Anteeksi kauheasti jos olet, mää oon siinä tapauksessa ollut ihan sokea!

En oo vielä nähäny, määpä käyn kassomasa heti! :)

Elu, haha! :D Muuten alkaa lähenemään oikeaa ulkonäköäni (yleensä kaikki haluaa liittää mut johonki tummahiuksiseen ja ruskeasilmäiseen), mutta näin itserakkaasti sanottuna mulla on kauniimmat kasvot. Kroppaa en voi verrata omaani, kun en oikein osaa hahmottaa sitä tuollaisesta venkoilusta.

ps. Käytän mustia futissukkia! ;)

Mä oon kuule elly aika varma, että sä oot ruma, iso ja parrakas nainen joka sepittää tarinoita itsestään pakkiksella ja naureskelee, kun miehet lirkuttelee mielikuvitusolennolle. Oot sä aika kiero!

Mä oon kuule elly aika varma, että sä oot ruma, iso ja parrakas nainen joka sepittää tarinoita itsestään pakkiksella ja naureskelee, kun miehet lirkuttelee mielikuvitusolennolle. Oot sä aika kiero!

Ja niin kauan kuin illuusio säilyy niin kaikilla on kivaa ;) Onneksi sä oot Elu täällä kertomassa meille miten asiat on!

Kaira, I can feel your pain! Oliko muutakin kakkaa kuin vain väsymistä ja raskasta? :(

Kiitos Elu tästä, kauneushan on tunnetusti katsojan silmissä! Jos joskus saan jonkun ottamaan kuvia issestäni, niin voin lähettää sulle yhen, ettei sun tarvi olla noin kyyninen tätä maailmaa kohtaan. :haart:

Mä oon kuule elly aika varma, että sä oot ruma, iso ja parrakas MIES joka sepittää tarinoita itsestään pakkiksella ja naureskelee, kun miehet lirkuttelee mielikuvitusolennolle. Oot sä aika kiero!

Korjattu.

Siellä on oikeesti sama tyyppi kuin nimimerkin Pandakarhu takana.

Siellä on oikeesti sama tyyppi kuin nimimerkin Pandakarhu takana.

Mä en osais heittää noin lahjakkaasti jotain pohjalaista murretta :( Muuten toi vois olla ihan hauskaakin :D Tosin sockpuppetit taitaa olla kiellettyjä pakkiksella... vai onko? Hmmm... *sääntöjä tarkistamaan* :evil:

Kaira, I can feel your pain! Oliko muutakin kakkaa kuin vain väsymistä ja raskasta? :(

Siis muutenhan mun elämä on oikein ihanaista, mutta tänään oli kyllä niin rankka työpäivä että morjes. Ei oo kiva tämä kaupanala tällee juhannuksen alla...

Jos joskus saan jonkun ottamaan kuvia issestäni, niin voin lähettää sulle yhen

Kuvassa täytyy olla vähintään 70% paljasta pintaa ja sen täytyy olla kokovartalokuva. Muuten en huoli.
Niin ja pepun täytyy näkyä.

edit: ja ihan sama onko kuvassa nuori nätti tyttö vai läski, ruma ja parrakas mies. Kriteerit on täytettävä.

Back
Ylös Bottom