Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Victorias Secret Fashion Show Neloselta klo 20.00.
Kotona! Aika taistelija olo! Kerrankin sattuu olemaan reilu työnantaja, tuumaili vaan että kun kerta juhannuksen oot töissä niin voidaan niitä tehtyjä tunteja vähän pyöristellä silleen mukavasti, ettei tuu pahamieli.. Tieten niitä sitte pyöristellään alakanttiin :D..Nyt iltapäivästä jännittää enään koska täältä töistä pääsee kotia..
..kun ylkkä-rahat tulee, niin voi huudella taas kylillä että: "EI TÄSSÄ MITÄÄN KÖYHIÄ OLLA!" ;)
Joo kyllä nyt Ephe meillä päin PANEE RAHAN ÄÄNELLÄ!!Niin. KYLLÄHÄN MEILLÄ RAHAA RIITTÄÄ!!
Meillä on ollut telkkarissa kanavat viritettynä viimeksi vuonna 2009. Olisin virittänyt ne Tuksun häitä varten, mutta en löytänyt enää yhtään asiaankuuluvaa johtoa. Nyt vähän harmittaa.
Olisin muuten niin halunnut nahda Tuksun haat! Kayn valilla Seiskan sivuilla ihan vaan katsomassa mita Tuksulle kuuluu...
Melkein kaduttaa uhoamiseni, jonka takia joudun treenaamaan kolme kertaa päivässä kolmena päivänä putkeen. Noh, katsotaan miten käy. Enää 7 treeniä jäljellä.
elly et sanonu mulle moi eilen :curs:
ps. kai sä näit minkä kuvan laitoin susta kuvaketjuun? Mä luulen että se osuu aika lähelle, ellet jopa ole sinä.

Mä oon kuule elly aika varma, että sä oot ruma, iso ja parrakas nainen joka sepittää tarinoita itsestään pakkiksella ja naureskelee, kun miehet lirkuttelee mielikuvitusolennolle. Oot sä aika kiero!
Mä oon kuule elly aika varma, että sä oot ruma, iso ja parrakas MIES joka sepittää tarinoita itsestään pakkiksella ja naureskelee, kun miehet lirkuttelee mielikuvitusolennolle. Oot sä aika kiero!
Mä oon kuule elly aika varma, että sä oot ruma, iso ja parrakas nainen joka sepittää tarinoita itsestään pakkiksella ja naureskelee, kun miehet lirkuttelee mielikuvitusolennolle. Oot sä aika kiero!
Siellä on oikeesti sama tyyppi kuin nimimerkin Pandakarhu takana.
Kaira, I can feel your pain! Oliko muutakin kakkaa kuin vain väsymistä ja raskasta? :(
Jos joskus saan jonkun ottamaan kuvia issestäni, niin voin lähettää sulle yhen