Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä taas voisin anoa lomalleni jatkoaikaa. Ei kaksi viikkoa riitä mihinkään. Just ehkä ehtii unohtaa töissä edes olleensa, kun pitääkin jo palata suorastaan henkistä väkivaltaa edustaviin kuuden aamuherätyksiin. Silkkaa vääryyttä!

ON! Siksi miekin otin ihan omaa lomaa koko kesäksi :D
Kyllä kelpais mullekin, jos ei tilin saldosta, vuokranmaksusta ja muista turhanpäiväsyyksistä tartteis välittää ollenkaan. Hyvin ehtis kesän aikana villiintyä niin perusteellisesti, että syksyllä sivistyksen pariin palatessa edessä olis kulttuurishokki.

Pitää ensin kartuttaa sitä tilin saldoa sopivasti niin voi sitten repästä :D Toki erorahojakin jäi se 6ke käteen verojen jälkeen et niillä menee aika kivuttomasti koko kesä jo itsessään, ei ole tarvis varsinaisesti mennä tilin puolelle. Mulla kuitenkin menot on kuukaudessa aika kiinteät ja sellasta 1,3ke luokkaa :) Talouden suunnittelu kannattaa!

Pitää ensin kartuttaa sitä tilin saldoa sopivasti niin voi sitten repästä :D Toki erorahojakin jäi se 6ke käteen verojen jälkeen et niillä menee aika kivuttomasti koko kesä jo itsessään, ei ole tarvis varsinaisesti mennä tilin puolelle. Mulla kuitenkin menot on kuukaudessa aika kiinteät ja sellasta 1,3ke luokkaa :) Talouden suunnittelu kannattaa!

Mulla on niin kuppainen palkka, ettei siitä juuri ole tilin saldon kartuttajaksi, vaikka kuinka raivolla suunnittelisin taloutta :jahas: Vapaita kesiä voinen järjestää ainoastaan siinä tapauksessa, että voitan vahingossa lotossa. Toki onhan tämä ammatinvalintakysymyskin: opettaja kun olis, niin avokätiset lomat tulis kätevästi kaupanpäällisenä. Tosin opettajana mulla kuluis varmaan kesälomakin kokonaan jossain lepokodissa menneen lukuvuoden riepotuksesta toipuessa, eikä siltikään olis takeita, että elokuussa pystyisin taas kohtaamaan ne herttaiset isänmaan toivot ilman murha-ajatuksia...

Ai saatana on reidet kipeet, tuli näköjään futiksessa vähän erillaista ärsykettä kintuille kuin salilla:puntti:
Lähentäjät aika hellänä.

Ei näin myöhään voi. :(

No mikä jottei, me potkittiin pitkin yötä.

No niin Pandis, ootko pakannu laukun jo valmiiksi - kohta lähdetään! :evil:

Mihis päin reissunaisen tie vie?

Ehkä lähimmälle terassille. :D

Ulkomaille en ole menossa, nyt ois ensin Myötätuulirockia tänä vkonloppuna ja sitten pitää saada kyyti mökille saareen Juhannukseksi. Kuka tulee mukaan?

Mä voin tulla, oma mokasi jos huomaisitkin saaressa että olisinkin täys kusipää:lol2:
Siellä sitten kyräiltäisiin.

Mä voin tulla, oma mokasi jos huomaisitkin saaressa että olisinkin täys kusipää:lol2:
Siellä sitten kyräiltäisiin.

No probs, mulla onneksi serkkupojat siellä pitää huolen musta ja susta, tietysti. ;)
Joten rohkeesti mukaan vaan. :D

Back
Ylös Bottom