Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

10min vielä niin oon kuunnellu "They're taking the hobbits to Isengardia" 2h tänään :) parempaa kuin metalli.
Vois sen kunniaks korkata Ben&Jerry's purkin.

Voi pylly. Vuosi sitten lahdin reissuille yhden matkalaukun kanssa ja se oli kaikki mita omistin. Tassa nyt pakkailen kamoja kesaa varten ja tavaraa on sellaset 3 laatikollisen verran :jahas: Vois pitaa huutokaupan tossa pihalla, en ma tarvitse enka halua nain paljon tavaraa.

Mää tykkään susta Panda! :)

Niinhän sä nyt sanot :D Tuota naiset harvemmin muutenkaan mulle sanoo :rolleyes:

Voi pylly. Vuosi sitten lahdin reissuille yhden matkalaukun kanssa ja se oli kaikki mita omistin. Tassa nyt pakkailen kamoja kesaa varten ja tavaraa on sellaset 3 laatikollisen verran :jahas: Vois pitaa huutokaupan tossa pihalla, en ma tarvitse enka halua nain paljon tavaraa.

Kuitenkin olet ostanut ne kaikki, jotenka lopeta se itsesi pettäminen ja tunnusta olevasi edes jossain määrin yhtä materialistinen kuin me kaikki muutkin ;) Eihän me oikeesti tarvita läheskään kaikkea rojua, mutta ne helpottaa elämää ja on ihan käteviä. Mut jos nyt alat kuitenkin karsimaan niin ensimmäiseksi kaikki Applen tuotteet roskiin. :D

Kuuma suihku tekee aina yhtä hyvää! Miksei ihmiset voi olla vesieläimiä?!

Kuitenkin olet ostanut ne kaikki, jotenka lopeta se itsesi pettäminen ja tunnusta olevasi edes jossain määrin yhtä materialistinen kuin me kaikki muutkin ;) Eihän me oikeesti tarvita läheskään kaikkea rojua, mutta ne helpottaa elämää ja on ihan käteviä. Mut jos nyt alat kuitenkin karsimaan niin ensimmäiseksi kaikki Applen tuotteet roskiin. :D

Kuuma suihku tekee aina yhtä hyvää! Miksei ihmiset voi olla vesieläimiä?!

:nolo: Okei, kai ma jossain maarin olen materialistinen. Varsinkin nyt kun olen loytanyt eBayn... Olen ostanut ihan sikana vaatteita ja osa niista oli huonoja, joten nyt ne lojuvat kayttamattomina kaapin peralla. Huoh.
En varmasti heita rakasta lappariani roskiin! Ei tollasta saa edes sanoa! Taa Air on seksyin lappari minka olen ikina omistanut :haart:

Pitais kans menna suihkuun, haisen varmaan pahalta. Ehka sit huomenna... :D

No mua ei onneks tarvitse laskea naiseksi. Voin olla vain sellainen tytönheitukka. Kevytkenkäinen hepsankeikka.

Voi kuule, ei nyt lähetä tuolle linjalle ollenkaan :D

:nolo: Okei, kai ma jossain maarin olen materialistinen. Varsinkin nyt kun olen loytanyt eBayn... Olen ostanut ihan sikana vaatteita ja osa niista oli huonoja, joten nyt ne lojuvat kayttamattomina kaapin peralla. Huoh.
En varmasti heita rakasta lappariani roskiin! Ei tollasta saa edes sanoa! Taa Air on seksyin lappari minka olen ikina omistanut :haart:

eBay on pahuuden pesä :lol2: Vaatteet on tosin helppo viedä kirppikselle, että siinä mielessä kaikki toivo ei vielä ole menetettyä! Mut joku Mäkki... noh, ymmärtäähän sen kun sie olet nainen :rolleyes:

eBay on pahuuden pesä :lol2: Vaatteet on tosin helppo viedä kirppikselle, että siinä mielessä kaikki toivo ei vielä ole menetettyä! Mut joku Mäkki... noh, ymmärtäähän sen kun sie olet nainen :rolleyes:

Niin on! Siihen jaa koukkuun. Kokeisiin lukiessa pidin aina "eBay-breikkeja" tunnin valein ja senhan tietaa mita siita seurasi... Postisedat tuntevat mut jo kun kayn joka viikko hakemassa sielta paketteja.

Oot vaan kateellinen mun macista :rolleyes: Taa on ohut ja kevyt ja hopee ja tassa on omenan kuva. Nii ja hiiripadilla voi tehda siisteja temppuja! Mita muuta koneelta voi toivoa? :D

Siinä ei riitä laskentatehot bitcoinien generoimiseen, se ei jaksa pyörittää uusimpia pelejä täysillä grafiikoilla ja muutenkin se on ylihinnoiteltu läpyskä, jossa maksaa juurikin vain se nimi ja omenan kuva :D Pöytäkone > läppis.

Voi kuule, ei nyt lähetä tuolle linjalle ollenkaan :D

Mää hion täällä mun taistelusuunnitelmaa! Treenaan aina mikroshortseissa ja sitten kun viereisellä kentällä pelaa miesten joukkue, niin vahingossa pallo karkaa multa sinne, ja joudun juosta Baywatch-tyyliin sinne keskelle hakeen palloa sillee "Anteeksi förlåt". Sitte saattaa olla että ennen sitä juomatauolla mun pullosta vuotaa mun paidalle vettä.

Siinä ei riitä laskentatehot bitcoinien generoimiseen, se ei jaksa pyörittää uusimpia pelejä täysillä grafiikoilla ja muutenkin se on ylihinnoiteltu läpyskä, jossa maksaa juurikin vain se nimi ja omenan kuva :D Pöytäkone > läppis.

En tiia mita on bitcoinit, en pelaa peleja ja olen rikas :D Yritan parhaillaan kaannyttaa miehekettakin. Sen pitaisi hankkia uusi lappari ja ma olen jo kauan kuiskutellut sen korvaan "osta macci, osta macci". Muahahahah.

Mulla olis mäkki heti jos olis vyhvee. Ja MinäLuuri jne jne. Vittu mun piti lähtee ajelee mopolla mut tuol niin synkän näköstä ettei taida viittiä. Just oon eilen taas pessy mopon ja sit se ois kuranen :dance2: Oonkohan kahen viikon sisällä pessy sen kolme kertaa ja vahannu kerran kun aina tullu jotain vesipaskaa ku käyny pyörähtää. Möh.

Mää hion täällä mun taistelusuunnitelmaa! Treenaan aina mikroshortseissa ja sitten kun viereisellä kentällä pelaa miesten joukkue, niin vahingossa pallo karkaa multa sinne, ja joudun juosta Baywatch-tyyliin sinne keskelle hakeen palloa sillee "Anteeksi förlåt". Sitte saattaa olla että ennen sitä juomatauolla mun pullosta vuotaa mun paidalle vettä.

Missä sie harjoittelet? :kuola:

Baywatchista tuli mieleen kun monisen vuotta sitten olin silloin poikkiksen kanssa sen frendin mökillä ja yks kavereista oli tehnyt jonkun kunnon "remember this?"-collection cd:n. Siellä nyt tietty oli Baywatchin tunnaria ja joku päätti pistää sen repeatille. Yks kundi päätti sit napata jonkun poijun kainaloonsa, oli shortsit valmiina jalassa ja pinkas täysiin kohti laiturin nokkaa ja sukelsi veteen. :D Jumaleishön kun revettiin :lol2:

Jooh, se siitä...mulla on selkeesti liikaa vaatteita kun en keksi niille enää paikkoja minne mahtuisi. Ois taas pari pinoa tuossa, mille en keksi paikkaa minne pistää, ...kele.

Back
Ylös Bottom