Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yöntimot psyykkaa kermaperseitä

Ei hitto kun mä edelleen tykkään tosta east coastin biitistä, tuli ihan semmonen fiilis kun oisin ollu takas Nykissä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onkos toi Hills Have Eyes mistään kotoisin? Kannattaako sitä alkaa väijymään? Tajusin just että oon nähny sen kakkososan, mutta en tota ekaa. Alkais puolen tunnin päästä..

Jos kakkosesta piti, niin kai se ykkönen kannattaa katsoa.

Noh, olihan se vähän sellanen ja tällanen.. En nyt muista siitä edes paljoa. Jossain vaiheessa koira oli tapettu ja osittain syöty tms. ja jossain vaiheessa ne örkit meni sinne asuntovaunuun, mutta välillä se tais tuntua enemmän koomiselta kuin kauhulta...

Samperi ton ^ avatarin kanssa, luulee koko ajan että SeriaLoser kirjottelee kaikkialle koko ajan. :D On meinaan niin SL:mäinen kuva...

Onkos toi Hills Have Eyes mistään kotoisin? Kannattaako sitä alkaa väijymään? Tajusin just että oon nähny sen kakkososan, mutta en tota ekaa. Alkais puolen tunnin päästä..
On se mistään kotoisin. Unrated versio on muuten ainakin yhdessä kohtaa harvinaisen häiriintynyt kokemus.

Lähetään lomalle! :)

Toki pääsee. :D

Back
Ylös Bottom