Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mäki haluun huomiselle lepopäivän, mutta pakko se on vaan töitä tehä. Ja lauantainakin joutuu menemää töihin aivan helvetin aikasin :(

Heippa matemaatikko! :) Mua kans pyydettiin aamulla kuudeksi lenkille, mutta voi olla että joudun jättää väliin. Tässä on ollut jo viitenä päivänä putkeen treenit. Töihin menen 07:30 ja varmaan neljään pitäisi sinnitellä. Tällä hetkellä kamppailen sohvalta sänkyyn -projektin kanssa.

Miks joudut lauantaina töihin? :O

Heippa matemaatikko! :) Mua kans pyydettiin aamulla kuudeksi lenkille, mutta voi olla että joudun jättää väliin. Tässä on ollut jo viitenä päivänä putkeen treenit. Töihin menen 07:30 ja varmaan neljään pitäisi sinnitellä. Tällä hetkellä kamppailen sohvalta sänkyyn -projektin kanssa.

Miks joudut lauantaina töihin? :O

Moi vaan :) Rankalta kuulostaa sullakin. Mä en oo ehtiny treenailemaan kun kahta tai kolmea kertaa viikossa. Töihin aamulla seiskaan ja siitä määrittelemätön aika ennen ku kotiin pääsee, viime viikolla tuli yli 50 tuntia pyörittyä.

Täytyy tavaran kulkea lauantaisinkin, niin joskus saattaa napsahtaa ajovuoro kohdalle. Ja nyt lauantaina toisiaan pitää alotella jo noin 03.00 aamulla. Tänään oli onneks kyllä vapaapäivä.

Ja nyt nukkumaan. Öitä!

Kohta kesän eka futis matsi, noi on välillä päättynyneet painimatsiin mutta lopussa kaikki on taas kavereita. Tai oikeestaan se paini vähän niinkuin kuuluu noihin meidän matseihin:haart:

My kind of girl

8804813a-7a9b-4e88-b803-01495dce1a56.gif

Aika keijo tuoksu tässä ketjussa

Back
Ylös Bottom