Huomenna jää puntti välistä, mutta loman alkamisen kunniaksi voisin homostella parit mansikkamargaritat naamariin. NAM!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mäki haluun huomiselle lepopäivän, mutta pakko se on vaan töitä tehä. Ja lauantainakin joutuu menemää töihin aivan helvetin aikasin :(
Mua kans pyydettiin aamulla kuudeksi lenkille, mutta voi olla että joudun jättää väliin. Tässä on ollut jo viitenä päivänä putkeen treenit. Töihin menen 07:30 ja varmaan neljään pitäisi sinnitellä. Tällä hetkellä kamppailen sohvalta sänkyyn -projektin kanssa.Tällä hetkellä kamppailen sohvalta sänkyyn -projektin kanssa.
Heippa matemaatikko!Mua kans pyydettiin aamulla kuudeksi lenkille, mutta voi olla että joudun jättää väliin. Tässä on ollut jo viitenä päivänä putkeen treenit. Töihin menen 07:30 ja varmaan neljään pitäisi sinnitellä. Tällä hetkellä kamppailen sohvalta sänkyyn -projektin kanssa.
Miks joudut lauantaina töihin? :O
Rankalta kuulostaa sullakin. Mä en oo ehtiny treenailemaan kun kahta tai kolmea kertaa viikossa. Töihin aamulla seiskaan ja siitä määrittelemätön aika ennen ku kotiin pääsee, viime viikolla tuli yli 50 tuntia pyörittyä.Mars nukkumaan tai Tom of Finland tulee vielä uniisi! :whip::lol2:
Sitten ei auta valittaa. Huomenna on päivä uusi.