Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutta kuitenkin, vaikka mitä paikkoja on ollut paskana, ihoa kärähtänyt, luita murtunut ja ihoa inkattu niin silti mikään noista ei pääse edes lähelle sitä miten törkeän paskalta se tuntuu kun päässä ei ole välillä kaikki järjestyksessä. Varsinkin vuorokausien valvomisten jälkeen.

Pitkään valvominen on kivaa. En mä sitä vertais mitenkään murtumiin tai muihin todella kivuliaisiin juttuihin. Mieluummin valvon 3vrk kuin poltan koko selkäni auringossa :D

Pitkään valvominen on kivaa. En mä sitä vertais mitenkään murtumiin tai muihin todella kivuliaisiin juttuihin. Mieluummin valvon 3vrk kuin poltan koko selkäni auringossa :D

4 yötä on tullut muutaman kerran sen takia valvottua, kun ei oo stressiltä /ahdistukselta saanut unta :D Alkaa nähdä omiaan, ei muista mitä teki minuutti sitten. Unohtaa ihmisten nimiä. Höpisee yksinään jne. Sairaita kiputiloja. Joka yön jälkeen olo vaan pahenee, sitten sitä loppujen lopuksi jossain psykoosin rajamailla vaan tipahtaa.

Minä taas tipahdan mieluummin uudelleen liikkuvan auton lavalta ,kun valvon monta yötä :D

No mulla on useampia kanssa noita 2-3+ vuorokauden valvomisia kun töissä meni aikanaan unirytmit ihan täysin vituiks ja oon muutenkin huono nukkumaan. On sitä tullut tosin pari kertaa ihan vaapaehtoisestikin valvottua, että ei siinä :D Valot ja varjot saa näkemään kaikkea jännää ja kylmä tulee, mutta ei mulla mitään kipuja sinällään tule. Reaktioaika oli kyllä aika huvittava sillon kun joutu käymään lääkärissä ihmettelee :D Lääkäri käytävässä ilmottaa nimeä ja istun sitä vastapäätä niin useamman minuutin tuli nökötettyä, ennenkun tajus mitä oli kuullu. Hieno fiilis! Samaa kaverit nauro kun oli kolmas vuorokausi menossa et mun kanssa ihan mahdoton puhua kun tuun niin pahasti jäljessä.

Counterfeith ja Pandakarhu, muistakaahan seuraavan väsymysjakson aikana tulla Pakkiksen sairastuvalle!

(rupeen mainostamaan jo!)

No mulla on useampia kanssa noita 2-3+ vuorokauden valvomisia kun töissä meni aikanaan unirytmit ihan täysin vituiks ja oon muutenkin huono nukkumaan. On sitä tullut tosin pari kertaa ihan vaapaehtoisestikin valvottua, että ei siinä :D Valot ja varjot saa näkemään kaikkea jännää ja kylmä tulee, mutta ei mulla mitään kipuja sinällään tule. Reaktioaika oli kyllä aika huvittava sillon kun joutu käymään lääkärissä ihmettelee :D Lääkäri käytävässä ilmottaa nimeä ja istun sitä vastapäätä niin useamman minuutin tuli nökötettyä, ennenkun tajus mitä oli kuullu. Hieno fiilis! Samaa kaverit nauro kun oli kolmas vuorokausi menossa et mun kanssa ihan mahdoton puhua kun tuun niin pahasti jäljessä.

Itelle on hankala tahallaan valvoa edes se yksi yö. Mutta sitten kun se olo on sellainen ettei pysty nukkumaan niin sitten ei muu auta kuin valvoa :D

Itelle on hankala tahallaan valvoa edes se yksi yö. Mutta sitten kun se olo on sellainen ettei pysty nukkumaan niin sitten ei muu auta kuin valvoa :D

Mä korjaan unirytmiä aina valvomalla yhen vuorokauden yli. Sillon kun oli unen kanssa enemmän vaikeuksia niin keskiarvona nukuin 4 yötä viikossa. Sitä sitten paikattiin energiajuomilla ja noidankehä oli valmis. Kohtuu herkkä kofeiinille ja aamulla otettu Jack3d saattaa haitata vielä yöllä nukkumista. Nykyään ei oikeestaan ookkaan vaikeuksia kun otin loparit ja treenailen vaan :D

Päiväkännit on parhautta!

Sulje kaikki häiriötekijät ja muut hässäkät, ota relax asento martini kourassa ja tästä vitun kova biisi soimaan!

Mahtava fiilis!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sori pakkislaiset, nyt on ihan pakko vanhana hevimiehenä POSTI 666 JIIHAAA!!!!!:rock::rock::rock:
the-devil-tarot-card.jpg

Hei ää, mää olin sählä enkä tajunnu viime viestissä huomioida omaa juhlapäivääni! Elli ja 1001 viestiä, skumppaa kaikille! :)

Kai elly menee pyörimään leirintä-alueelle? :D

Buenas tardes!

Pyssy potki ovet yöhön auki jo etuajassa.

Ötyä.

Joskus on iltoja, kun on ihan mukavaa olla kotona kipeänä....:)..Nyt on ollut sellainen ilta.

Olinpas hätäinen...Kello oli väärässä...Asia korjattu.

Back
Ylös Bottom