Iltapäivää Herra Honda!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon pitänyt koko päivän villasukkia jalassa, ja oon huomannu että se on auttanut särkyyn!En oo käynny lääkärisä, kasson nyt helepottaako se ihan muuten, kun se todennäköisesti ärtyi toissapäiväisestä reenistä.
Miten polovi jaksaa?![]()
Kipeähän se. Kannattaa käydä näyttämässä, ikävähän toi on jos se uusii vaan koko ajan. Jos jalka on joka treenin jälkeen kipeä niin eihän siitä tuu mitään :D
Mieeee en jaksa. Miksi?

"Kipu kasvattaa luonnetta"
Kai se niin on, mua vain pelottaa jo valmiiksi tuomio mikä sieltä voisi tulla. Ja se hyvin todennäköinen kortisonipiikki. Mulle on ihan turha sanoa, että "Kipu kasvattaa luonnetta" tai mitään muuta vastaavaa, mää pelkään aivan kamalasti kaikkea käsittelyä, mikä kohdistuu luihin tai muihin lihasta kovempiin osiin. Mää en tykkää käyttää lyijykynääkään, koska jos lyijy katkeaa, niin saan mielikuvan siitä kuinka sormi napsahtaisi poikki.
Kai sitä pitää rohkeutta ruveta keräämään, en mää tartaneille enää pääse jos tuo kipuilee tuolla tavalla.
Jos mää perustan Pakkiksen sairastuvan, niin voin kirjoittaa sulle lepoa uupumukseen!
Onko kaikki hyvin?
Paskapuhetta! :D
Ekat tatuoinnit meni tosi helposti, mutta nyt kun inkkiä on rystysistä epäkkääseen asti niin tuntuu että tulee aina vaan neidimmäksi sen kivun suhteen tuossa .. :D
Kiitos! Nimittäin mun mielestä toisen kivun aliarvioiminen on niin väärin. Vielä jos oikeasti pelkää, niin sitä on turha alkaa mussuttamaan, että "Älä viitti, ihan tyhmää tollanen". Mun kohdalla tässä ei ole kyse mistään pienestä jännityksestä. Mää ihan oikeasti pelkään. Äsken kuvittelin kyseistä tilannetta ja aloin melkein itkemään, koska mua pelottaa valmiiksi jo niin paljon.
Kiitos Panda, mitä antibioottia sää söit sun niveltulehdukseen?
Ei hitto sinua. :D Kiitos vain huolenpidosta! Antakee ellylle VIPit ja vuoden piriste&hoitsu -tittelit.