Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon pitänyt koko päivän villasukkia jalassa, ja oon huomannu että se on auttanut särkyyn! :) En oo käynny lääkärisä, kasson nyt helepottaako se ihan muuten, kun se todennäköisesti ärtyi toissapäiväisestä reenistä.

Miten polovi jaksaa? :)

Oon pitänyt koko päivän villasukkia jalassa, ja oon huomannu että se on auttanut särkyyn! :) En oo käynny lääkärisä, kasson nyt helepottaako se ihan muuten, kun se todennäköisesti ärtyi toissapäiväisestä reenistä.

Miten polovi jaksaa? :)

Kipeähän se. Kannattaa käydä näyttämässä, ikävähän toi on jos se uusii vaan koko ajan. Jos jalka on joka treenin jälkeen kipeä niin eihän siitä tuu mitään :D

Mieeee en jaksa. Miksi?

Kipeähän se. Kannattaa käydä näyttämässä, ikävähän toi on jos se uusii vaan koko ajan. Jos jalka on joka treenin jälkeen kipeä niin eihän siitä tuu mitään :D

Kai se niin on, mua vain pelottaa jo valmiiksi tuomio mikä sieltä voisi tulla. Ja se hyvin todennäköinen kortisonipiikki. Mulle on ihan turha sanoa, että "Kipu kasvattaa luonnetta" tai mitään muuta vastaavaa, mää pelkään aivan kamalasti kaikkea käsittelyä, mikä kohdistuu luihin tai muihin lihasta kovempiin osiin. Mää en tykkää käyttää lyijykynääkään, koska jos lyijy katkeaa, niin saan mielikuvan siitä kuinka sormi napsahtaisi poikki.

Kai sitä pitää rohkeutta ruveta keräämään, en mää tartaneille enää pääse jos tuo kipuilee tuolla tavalla.

Kai se niin on, mua vain pelottaa jo valmiiksi tuomio mikä sieltä voisi tulla. Ja se hyvin todennäköinen kortisonipiikki. Mulle on ihan turha sanoa, että "Kipu kasvattaa luonnetta" tai mitään muuta vastaavaa, mää pelkään aivan kamalasti kaikkea käsittelyä, mikä kohdistuu luihin tai muihin lihasta kovempiin osiin. Mää en tykkää käyttää lyijykynääkään, koska jos lyijy katkeaa, niin saan mielikuvan siitä kuinka sormi napsahtaisi poikki.

Kai sitä pitää rohkeutta ruveta keräämään, en mää tartaneille enää pääse jos tuo kipuilee tuolla tavalla.

Silmät kiinni ja hoet hakunamatataa :D Eihän se mukavaa ole kun sörkitään, mutta minkäs teet. Ei jatkuvat kivutkaan hyväksi ole ja mieluummin saa diagnoosin ja tuomion kuin kärvistelee epätietoisuudessa. Se sun tuomios voi ihan hyvin olla vaan just joku niveltulehdus, johon saat lääkkeet ja that's it.

03062011206 (Large).webp

Nyt pitäis pyörän olla kunnossa kaikin puolin :)

Jos mää perustan Pakkiksen sairastuvan, niin voin kirjoittaa sulle lepoa uupumukseen! :)
Onko kaikki hyvin?

Ei hitto sinua. :D Kiitos vain huolenpidosta! Antakee ellylle VIPit ja vuoden piriste&hoitsu -tittelit.

Kaikki on hyvin. Mie en vain jaksais juhulia, mutta yksinäisen miehen on pakko sosialisoida ja täällä korvessa se onnistuu parhaiten ryyppäämällä. :kippis1: :jahas:

eDit: On se sähäkän sininen toi sun pyörä, Ephe. Ja Scania vielä kauppakassina. :wtf:

Paskapuhetta! :D

Ekat tatuoinnit meni tosi helposti, mutta nyt kun inkkiä on rystysistä epäkkääseen asti niin tuntuu että tulee aina vaan neidimmäksi sen kivun suhteen tuossa .. :D

Kiitos! Nimittäin mun mielestä toisen kivun aliarvioiminen on niin väärin. Vielä jos oikeasti pelkää, niin sitä on turha alkaa mussuttamaan, että "Älä viitti, ihan tyhmää tollanen". Mun kohdalla tässä ei ole kyse mistään pienestä jännityksestä. Mää ihan oikeasti pelkään. Äsken kuvittelin kyseistä tilannetta ja aloin melkein itkemään, koska mua pelottaa valmiiksi jo niin paljon.

Kiitos Panda, mitä antibioottia sää söit sun niveltulehdukseen? Kyllä mää vähän oon tehnyt jo mielikuvaharjoittelua, että kai se pitää kohdata silläkin uhalla, että tulee happamelle maidolle haisevaa rättiä naamaan.

Se on kato toi Honda CBR 1100XX Super Bluebird :lol2:

Cania tietenkin kauppakassina ja kassit nostellaan hiiabilla lavalle.

Kiitos! Nimittäin mun mielestä toisen kivun aliarvioiminen on niin väärin. Vielä jos oikeasti pelkää, niin sitä on turha alkaa mussuttamaan, että "Älä viitti, ihan tyhmää tollanen". Mun kohdalla tässä ei ole kyse mistään pienestä jännityksestä. Mää ihan oikeasti pelkään. Äsken kuvittelin kyseistä tilannetta ja aloin melkein itkemään, koska mua pelottaa valmiiksi jo niin paljon.

Hei, asennoidut nyt siihen sillätavalla että tuli mitä tuli, niin otat sen vastaan kuin.. nainen!
Tatuoimisessa se kipu on sinänsä omituisen tuntuista kun sitä kelaa että "vittu mitä paskaa, ja tässä sitä vielä istutaan ihan vapaaehtoisesti kärsimässä" :D

Mutta kuitenkin, vaikka mitä paikkoja on ollut paskana, ihoa kärähtänyt, luita murtunut ja ihoa inkattu niin silti mikään noista ei pääse edes lähelle sitä miten törkeän paskalta se tuntuu kun päässä ei ole välillä kaikki järjestyksessä. Varsinkin vuorokausien valvomisten jälkeen.

Mitähän sitä nyt touhuais? Tekis mieli vaan tanssia :dance:

Back
Ylös Bottom