Hei, asennoidut nyt siihen sillätavalla että tuli mitä tuli, niin otat sen vastaan kuin.. nainen!
Rupean mököttämään, ja karjasen lääkärille, että "VITTU ET SAA KUUKAUTEEN" ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei, asennoidut nyt siihen sillätavalla että tuli mitä tuli, niin otat sen vastaan kuin.. nainen!
Mee Countteri tanssittaa meseä ympäri kyliä.
Mutta kuitenkin, vaikka mitä paikkoja on ollut paskana, ihoa kärähtänyt, luita murtunut ja ihoa inkattu niin silti mikään noista ei pääse edes lähelle sitä miten törkeän paskalta se tuntuu kun päässä ei ole välillä kaikki järjestyksessä. Varsinkin vuorokausien valvomisten jälkeen.
Pitkään valvominen on kivaa. En mä sitä vertais mitenkään murtumiin tai muihin todella kivuliaisiin juttuihin. Mieluummin valvon 3vrk kuin poltan koko selkäni auringossa :D
No mulla on useampia kanssa noita 2-3+ vuorokauden valvomisia kun töissä meni aikanaan unirytmit ihan täysin vituiks ja oon muutenkin huono nukkumaan. On sitä tullut tosin pari kertaa ihan vaapaehtoisestikin valvottua, että ei siinä :D Valot ja varjot saa näkemään kaikkea jännää ja kylmä tulee, mutta ei mulla mitään kipuja sinällään tule. Reaktioaika oli kyllä aika huvittava sillon kun joutu käymään lääkärissä ihmettelee :D Lääkäri käytävässä ilmottaa nimeä ja istun sitä vastapäätä niin useamman minuutin tuli nökötettyä, ennenkun tajus mitä oli kuullu. Hieno fiilis! Samaa kaverit nauro kun oli kolmas vuorokausi menossa et mun kanssa ihan mahdoton puhua kun tuun niin pahasti jäljessä.
Itelle on hankala tahallaan valvoa edes se yksi yö. Mutta sitten kun se olo on sellainen ettei pysty nukkumaan niin sitten ei muu auta kuin valvoa :D
Panda on truu hoocee bodypanda!![]()
![]()

Kai elly menee pyörimään leirintä-alueelle? :D
Onko tänään leikkarin avajaiset? :wtf:
Buenas tardes!
Pyssy potki ovet yöhön auki jo etuajassa.
..Nyt on ollut sellainen ilta.