Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaverikin ajo viime kesänä vasta kortin ja nyt menee jo ettei mitään. 800cc VFR:n osti ensipyöräks ja nyt sitten päivittää isompaan Hondaan. Tietenkin. Mahollisimman äkkiä vaan se kortti kannattaa hommata kun kesät on niin lyhyitä ja harrastus on niin kiihottava :D Unohtuu pian muuten!

Joutuis käymään kortinkin ensin. Ei sitä tiiä jos sitä joku päivä senkin tekee. Tosin en mie ehkä itteäni tollaisten torpedojen tankoihin päästäis. Varmaan tappaisin itteni. :D

Mä niin kadun sitä etten hankkinu moottoripyöräkorttia nyt kun hankin autokortin, on ne vaan niin siistejä eikä mulla kyllä oo kokemusta kuin moposta ja parista kevarista..

Kyllä se siitä lähtee kun vaan järki mukana :) Kaveri ei ollu ajanut kun joskus kerran pappatunturia ennen autokoulun harrikkaa ja sitten omaa Vifferiä.

melkein koko päivä tuskailtu poskiontelotulehduksen kanssa punkassa nii ei oikei nukuta. No alanpa kattoo tota bravehearttia sit.

Kyllä se siitä lähtee kun vaan järki mukana :) Kaveri ei ollu ajanut kun joskus kerran pappatunturia ennen autokoulun harrikkaa ja sitten omaa Vifferiä.

Kuullostaa ihan samalta ku meikän tilanne. Vähälle on jäänyt mopokokemukset. Mönkijälläki vedin puuhun nassikkana. :D

Jos moottoripyörän hankkisin, niin ehdottomasti roadtrippailun takia. Mukavaa ku paikat vaihtuu...

Hashiriya: Siehä oot niin nuori vielä. Mulla alkaa jo aistit pettämään ja raajat jäykistyy.

Kuullostaa ihan samalta ku meikän tilanne. Vähälle on jäänyt mopokokemukset. Mönkijälläki vedin puuhun nassikkana. :D

Jos moottoripyörän hankkisin, niin ehdottomasti roadtrippailun takia. Mukavaa ku paikat vaihtuu...

Hashiriya: Siehä oot niin nuori vielä. Mulla alkaa jo aistit pettämään ja raajat jäykistyy.

Joo nuorihan minä ja kyllä mä sen vielä hommaan, kunhan rahaa saan, mutta olishan se kiva olla jo nyt. Eihän sullakaan nyt oo ikää vielä yhtään, ei muuta kuin korttia hankkimaan. :) Tekemällä oppii!

Kaverikin ajo viime kesänä vasta kortin ja nyt menee jo ettei mitään. 800cc VFR:n osti ensipyöräks ja nyt sitten päivittää isompaan Hondaan. Tietenkin. Mahollisimman äkkiä vaan se kortti kannattaa hommata kun kesät on niin lyhyitä ja harrastus on niin kiihottava :D Unohtuu pian muuten!

Niinhän se varmasti nopeasti oppiikin. Taitaa olla se vauhti joka kiihottaa. :D Parempi että ohitan nämä puhheet, ettei vain kohta olla autokoulussa taas muutamia satasia köyhempänä. :jahas:

Joo nuorihan minä ja kyllä mä sen vielä hommaan, kunhan rahaa saan, mutta olishan se kiva olla jo nyt. Eihän sullakaan nyt oo ikää vielä yhtään, ei muuta kuin korttia hankkimaan. :) Tekemällä oppii!

Shh! :D

Ei lähde :D Pimeällä suoralla vajaa 200 vauhtia. Ei paljon mahdollisuuksia saada kilpeä ylös. En ymmärrä tuota kuumotuksen määrää, itse olisin jatkanut ajeluita... :D

Aa, sain käsityksen että oli virkavallan kanssa päässyt juttelemaan. Eipä ole koskaan tullut sellaista adrenaliinipiikkiä, kuin kyttiä karkuun ajaessa. Ei sillä, että se mikään kehumisen aihe olisi.

Jumalauta että on piiiitkä yö. Onneks enää 6 vastaavaa vuoroa jälellä.

Back
Ylös Bottom