Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On kyllä erikoisin mave-tyyli mitä olen koskaan nähny. :wtf:

Vähän päivälle piristettä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Juustokakku jäähtymässä... Om nom nom. Hiilareita yhteensä 31.5g, joten voin syödä vaikka koko kakun jos haluan :rolleyes:

No mistäs moinen? Ootko pidempäänkin haaveillut. Itsellä olisi kanssa, en ole ikinä käynyt, mutta isot pojat on kertonut.

Johtunee varmaan siitä ainakin etten ole viiteen vuoteen ollut ns. etelänlomalla. Olisi hinkua päästä kunnon hemmottelulomalle, tai no, hiekkaranta, palmut, thairuoka, aurinko ja suolainen merivesi kelpaa kans. Kattelen kateellisena kaverin tyttären facebook-kuvia omalta reissultaan ja näen itseni jo makoilemassa bikineissä hiekkarannalla. En ole minäkään Thaikuissa käynyt ja pitkään jo tehnyt mieli muutenkin tuolla käydä. Rupesin jo kattelemaan Aurinkomatkojen ilmoituksia... :P

T-Byrd lähtee kattelemaan thaikkutyttöjä .. :)

Yeah right, niitähän näkee tarpeeksi jo täällä kotosuomessa. ;(

Ja siihen 8 litraa punaviiniä ja sixpackki päälle? :rolleyes:

Ne on nesteitä ni ei niitä lasketa!
En mä kyllä edes ehdi syödä tota koko kakkua ennen nukkumaanmenoaikaa. Se on valmis vasta 4 tunnin päästä, joten tulis vähän turhan tuhti iltapala :D

Laskin just et viimeisen kuukauden aikana olen juonut 2 olutta ja 3/4 pullollista punkkua. Nyt pitää vähän tsempata.

Kelasin just hiljaa mielessäni et pitäsköhän lyyä ihan oikeesti jotain tavotteita elämälle :D Täl hetkel on vaa sellasii "joskus sit ku on rahaa" tai "vitsi toi ois joskus kiva" juttuja ja unelmia... Reenissäkä muuta tavotetta oo ku lisää lihasta ja blaa blaa ja läskit pois vielä viimesistäki paikoista missä sitä viel on. Jotenki tuntuu et kaikil on joku tietty juttu mihin ne tähtää tai että mihin ne säästää rahaa tyylii; "vuonna 2015 matkustan maailman ympäri" tai "kesällä 2012 painan 50kg" tai "musta tulee pankinjohtaja" tms...
Missä on minun tavotteet? :(

Kelasin just hiljaa mielessäni et pitäsköhän lyyä ihan oikeesti jotain tavotteita elämälle :D Täl hetkel on vaa sellasii "joskus sit ku on rahaa" tai "vitsi toi ois joskus kiva" juttuja ja unelmia... Reenissäkä muuta tavotetta oo ku lisää lihasta ja blaa blaa ja läskit pois vielä viimesistäki paikoista missä sitä viel on. Jotenki tuntuu et kaikil on joku tietty juttu mihin ne tähtää tai että mihin ne säästää rahaa tyylii; "vuonna 2015 matkustan maailman ympäri" tai "kesällä 2012 painan 50kg" tai "musta tulee pankinjohtaja" tms...

Miten olis moottoripyörä täksi kesäksi? :whip:

Miten olis moottoripyörä täksi kesäksi? :whip:

Ei anna rahatilanne niin paljoo periks vielö :( ja pitäs vissii se korttiki hommata et sillä saa ajaa? ja että oppis sit oikeesti ajamaanki ilman et on paskat housussa joka mutkassa :D
Mut jos sponssaat pärrän ja kortin ni mikä ettei ;)

Elly etkö ollut kokkolasta?

Se on se kunnianhimo. Joillain sitä ei ole tai se on heikko. Mutta kyllä tiettyjen, selkeiden tavoitteiden asettaminen voisi olla ihan mukavaa, varsinkin sitten kun niihin pääsee. Eipä ole itelläkään ollu mitään tavoitteita elämässä, mutta se selittääkin paljon minkälainen luuseri sitä nykyään on. Mutta hyvähän se on että on tämmösiä eksyneitä luusereita, niin nämä kunnianhimoiset näyttää sitten paljon paremmalta verrattaessa. Puhun siis itsestä, en sinusta.

"Kun yhdellä ihmisellä on harhaluuloja sitä kutsutaan mielisairaudeksi, kun useilla ihmisillä on harhaluuloja sitä kutsutaan uskonnoksi"

fffffffffffffffffffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu Mihin voi hävitä juustohöylä, ja niitä pitäisi olla vielä 2 tässä talossa. Varmaan heittänyt roskiin kun tehnyt jurrissa safkaa tai jotain.

Back
Ylös Bottom