Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vaikka mihin.. Tuli tosta mieleen, että kaverilla oli menny röökiaski hukkaan. Kaveri oli ettiny kaikki kaapit ja hyllyt eikä missään näy... Parin tunnin ettimisen jälkeen kaveri kattoo onko pakastimessa jäätelöä, ei ollut, mutta röökiaskihan se siinä pakastimen ylähyllyllä :D

Se on se kunnianhimo. Joillain sitä ei ole tai se on heikko. Mutta kyllä tiettyjen, selkeiden tavoitteiden asettaminen voisi olla ihan mukavaa, varsinkin sitten kun niihin pääsee. Eipä ole itelläkään ollu mitään tavoitteita elämässä, mutta se selittääkin paljon minkälainen luuseri sitä nykyään on. Mutta hyvähän se on että on tämmösiä eksyneitä luusereita, niin nämä kunnianhimoiset näyttää sitten paljon paremmalta verrattaessa. Puhun siis itsestä, en sinusta.

Helpottaahan se elämää jos on tavoitteita. Mä katsoin pienenä 12-vuotiaana vähän liikaa Ally McBealia ja päätin että haluan oikikseen. Kunnianhimoisena lapsukaisena selailin myös jo silloin Oxfordin ja Cambridgen kurssitarjontaa ja päätin lähteä Englantiin. Tässä sitä nyt ollaan ja nyt pitäisi varmaan keksiä uusia tavoitteita :rolleyes: Voisin tähdätä siihen, että olen 5 vuoden päästä naimisissa.

Nyt on kyllä nukkumaanmenoaika, huomenna on paljon töitä tehtävänä :(

Voi perkele että oli kova jalkatreeni. Törkeen hyvä fiilis. Huomenna ajelemaan mopolla taas!! Palkkapäiväkin huomenna :)

Helpottaahan se elämää jos on tavoitteita. Mä katsoin pienenä 12-vuotiaana vähän liikaa Ally McBealia ja päätin että haluan oikikseen. Kunnianhimoisena lapsukaisena selailin myös jo silloin Oxfordin ja Cambridgen kurssitarjontaa ja päätin lähteä Englantiin. Tässä sitä nyt ollaan ja nyt pitäisi varmaan keksiä uusia tavoitteita :rolleyes: Voisin tähdätä siihen, että olen 5 vuoden päästä naimisissa.

Nyt on kyllä nukkumaanmenoaika, huomenna on paljon töitä tehtävänä :(

Hienoa! Mie vain ihailin niitä kauniita naisia. :) Mie voin hymmyillä, kun joku on noin ahkera. :thumbs:

Hyvä, Ephemeral. Elä tee liikaa tai haittaa motskarilla ajelun aerodynaamisuutta. :D

Voi olla etten taivu motskarin selkään huomenna :lol2: Perse sen verran hellänä.

comp_HondaCBR1100XX.jpg

Tollanen samanlainen. Ei oo omasta pyörästä hyviä kuvia koneella..

Ooh, hieno pyörä. Onko ton värinenkin?

Oishan tommonen pyörä mukava varmasti. Tylsäähän se on autolla kesällä ajella.

Jatkoa offtopicin puolelta...

Joo sininen on mulla kanssa.. Helvetin hyvän värinen etenkin iltahämyssä :kuola: Saa nähä jos kaverille haetaan huomenna samanlainen..

Pitäiskö sitä vähän ryhdistäytyä ku mikään ei mee koskaan putkeen eikä kiinnosta -.-

Jatkoa offtopicin puolelta...

Joo sininen on mulla kanssa.. Helvetin hyvän värinen etenkin iltahämyssä :kuola: Saa nähä jos kaverille haetaan huomenna samanlainen..

No varmasti! Hakekaa samalla kolmaskin. Voin sitten heinäkuussa ottaa sen mukaan. :)

Osta ihmeessä sieki bläkkäri niin pääset ajelee tänne etelän miesten kans :D

Osta ihmeessä sieki bläkkäri niin pääset ajelee tänne etelän miesten kans :D

Joutuis käymään kortinkin ensin. Ei sitä tiiä jos sitä joku päivä senkin tekee. Tosin en mie ehkä itteäni tollaisten torpedojen tankoihin päästäis. Varmaan tappaisin itteni. :D

Back
Ylös Bottom