Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vielä viitisen tuntia vikaa yöhukia kärsittävänä, sit 6 päivää vapautta. Reilusti voiton puolella.

Muistankohan oikein kun kuvittelen lukeneeni kyseisen vanhan kunnon puujalan Ujo piimä -vitsikirjasta joskus 80-90 lukujen taitteen paikkeilla.

Oho, oon ihan julumetusa flunssassa niin oon ihan unohtanu kassua! Riennän heti tsekkaahan!

Edit. Oli tullut, kiitos törkiän kolokosti! Vastailen sulle huomena heti kun svenskan esseet on kirijotettu!

Ajattelin jo, että oli niin paskat ohjeistukset, että et kehtaa ees vastata enää mitään :D

REPS :D

Asiakas soitti juuri ja ennen kuin ehti sanoa mitään repesi täysin puhelimessa :lol2: Pari minsaa se yritti siinä esitellä nimeään, mutta aina keskeytyi kikatukseen. Siinä rupee mullakin kyllä pokka pettämään kun kundi hihittää luurin toisessa päässä, mutta sai kyllä vihdoinkin asiansa esitettyä. Päivän piristys! :D

wtfohk.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
REPS :D

Asiakas soitti juuri ja ennen kuin ehti sanoa mitään repesi täysin puhelimessa :lol2: Pari minsaa se yritti siinä esitellä nimeään, mutta aina keskeytyi kikatukseen. Siinä rupee mullakin kyllä pokka pettämään kun kundi hihittää luurin toisessa päässä, mutta sai kyllä vihdoinkin asiansa esitettyä. Päivän piristys! :D

Mulla oli edellisessä työpaikassa yks asiakas jolle jouduin soittelemaan aika useesti. Se oli ihan kammottavaa flirttiä aina puhelun alusta loppuun saakka. Olin aina ihan hepulissa sen tyypin kanssa, kun ne jutut oli luokkaa "soita mulle muru, soita millon vaan niin kyllä mä sit kato tuun sun luo ja pistetään treffit pystyyn". Myyntipäällikkö katto aina vierestä ihan hölmönä ku mie hihitin ja punastelin :D

Mulla oli edellisessä työpaikassa yks asiakas jolle jouduin soittelemaan aika useesti. Se oli ihan kammottavaa flirttiä aina puhelun alusta loppuun saakka. Olin aina ihan hepulissa sen tyypin kanssa, kun ne jutut oli luokkaa "soita mulle muru, soita millon vaan niin kyllä mä sit kato tuun sun luo ja pistetään treffit pystyyn". Myyntipäällikkö katto aina vierestä ihan hölmönä ku mie hihitin ja punastelin :D

Toi ois niin parasta :D

Toi ois niin parasta :D

Se oli kyl aina päivän piristys ku tietokone näytti, että sille herralle pitää soittaa. Aina ajattelin, että NYT oon tosissani, koskaan en siihen pystyny kuitenkaan. Sit kun lopetin niin meinasin jättää seuraajalleni viestin, että kun soittaa sille jepelle niin sanoo että lopetin kun ei se koskaan tullutkaan mun kanssa kahville :D

Back
Ylös Bottom