Vielä viitisen tuntia vikaa yöhukia kärsittävänä, sit 6 päivää vapautta. Reilusti voiton puolella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oho, oon ihan julumetusa flunssassa niin oon ihan unohtanu kassua! Riennän heti tsekkaahan!
Edit. Oli tullut, kiitos törkiän kolokosti! Vastailen sulle huomena heti kun svenskan esseet on kirijotettu!
Hiittis soitellu Byyrdille yöaikaan!!
Korjattu.
REPS :D
Asiakas soitti juuri ja ennen kuin ehti sanoa mitään repesi täysin puhelimessa :lol2: Pari minsaa se yritti siinä esitellä nimeään, mutta aina keskeytyi kikatukseen. Siinä rupee mullakin kyllä pokka pettämään kun kundi hihittää luurin toisessa päässä, mutta sai kyllä vihdoinkin asiansa esitettyä. Päivän piristys! :D
Mulla oli edellisessä työpaikassa yks asiakas jolle jouduin soittelemaan aika useesti. Se oli ihan kammottavaa flirttiä aina puhelun alusta loppuun saakka. Olin aina ihan hepulissa sen tyypin kanssa, kun ne jutut oli luokkaa "soita mulle muru, soita millon vaan niin kyllä mä sit kato tuun sun luo ja pistetään treffit pystyyn". Myyntipäällikkö katto aina vierestä ihan hölmönä ku mie hihitin ja punastelin :D
Toi ois niin parasta :D
Onko toi nyt sitä seksiä puhelimen kanssa :wtf: