Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ulkona tulee aika lujaa.

edit: Eikun tuulee.
Se on toi kevätaurinko joka alitajuisesti hormonien kautta pistää erotiikkaa mun arjen toteamuksiin :D

Kylläpä tämä veisu saa suun napsumaan, tai no ylipäätään kaikki folkahtava metalli & blackened thrash metalli.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ajattelin jo, että oli niin paskat ohjeistukset, että et kehtaa ees vastata enää mitään :D

Päin vastoin! Tosi hyvät oli, meen nyt heti vastaamaan sulle ettei se jää! :)

Näytän ruumiilta kun olen niin rikkipoikkiväsy. Nenäliinat loppu, kuumemittarista meni patteri ja yskänlääke loppu. Nyt kuuntelen Veteraanin iltahuutoa ja itken. Tällänen päivä tänään.

Jopas kello käy.. olin ihan alkuillassa vielä ja nyt tuntuu enemmän päivältä, kuin yöltä.
Ihme rytmit, kun töistä pääsee ABC:n aamupalalle syömään omaa ns. iltapalaansa.

Vittu näitä 12h tunnin yövuoroja.. Olis pitäny miettiä uravalintaa pikkusen enemmän!

Nyt tullu taas tunti selailtuu pakkista sängyssä mutta... Perkele akku loppuu 5min päästä läppäristä eikä aavistustakaan missä virtajohto on...!!!!
Nooh etsitään johto huomen. OHO 3min jälellä

8 tunnin päästä tentti ja lukeminen vasta alkumetreillä jeeee :)

Kouluaikaan oli peruskoulussa perus, että omalla ajalla kokeisiin luku jäi luonnollisesti välistä, ja sitä ruvettiin lukemaan 15 min ennen tunnin alkua. Ja sitten päästiin juuri ja juuri läpi.

Oli kyllä siistiä käydä kävelyllä tuolla. Tosi pimeää, lamppu vaan siellätäällä. Mp3 soittimesta kuuntelin musiikkia koko reissun. Tahti ei ollut mitenkään oleellinen seikka, kuten ei matkakaan. AINOA huono juttu tuolla kävelyllä oli liukkaus. monta kertaa meinasin lentää perseelleni

Back
Ylös Bottom