Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Elä nyt elly tollai :D VoimaihQraXupoXuh4li!! :haart:

Toi on Elu jo aika hyvin :D Vittu kaikki muutkin tässä maailmassa pyörii suhteilla ja kusetuksella niin miksei ite menis virran mukana sitten.. Haluun vaan RAHAA!! Eteenpäin elämässä eli helvetisti kaikkia materialistisia hyödykkeitä.

Elu, mää rupian nyt huolestuhan. En mää mielestäni ihan kauhee kusipää ole. Ja oikeesti mää tykkään Ephestä<3 Ja samoin susta. En mää halua aukua päätäni täällä.
Voi Eluseni, sää saat aina mut tuntemaan huonoa omatuntoa kaikesta pakkikselle kirjoittamastani hömpästä!

Voi Eluseni, sää saat aina mut tuntemaan huonoa omatuntoa kaikesta pakkikselle kirjoittamastani hömpästä!

Sori elly, mä taidan tehä sen vahingossa tahallani :D Et oo ainoa jota kiusaan näin, joten sun olis paree vaan ohittaa mun jutut.

No siis sehän on tullut tässä mun Pakkisuran aikana huomattua että vittuilu on talon tapa :lol2: Mutta on tää kodikas!

Joo kyllä määki asiasta ihan sarkastiseen sävyyn huomautin, mutta se ei vain erotu ehkä kovin selekiästi, koska oon vähän huonolla tuulella nytte. Ja en mää loukkaannu vaikka kiusaatteki, en oo kovin herkkäsielunen.

On tää pakkis ihana, ihan sama mitä sanoo, niin aina on joku aukomasa päätänsä!

Pysyypähän mieli virkeenä kun jatkuvasti saa olla tarkkana että vittuilikohan toi nyt jotenkin vai tarkottikohan ihan hyvällä? Kai se sarkasmia ainakin oli :D

Normipäivä.

Ja Ephe, oos varovainen tuon sakkolihan kanssa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hiittiksella ei oo kyllä mitään varaa höpötellä. Sinähän niitä sääriä kuolasit jo ties millon :D

Nukuin sitten klo 17.00 asti, ylös pääsin vasta 17.30. Tuli vissiin pikkasen univelkaa viikonloppuna:zzzz:

Mitä kettua? :D

Asiasta hiihtoliittoon, taitaa amismiehille olla aika yleistä tämä "Mitä isompi sakko, sen parempi liha" -periaate :D

En oo kyl tollata sanontaa vielä kuullu :lol2: Mut ei kyl ehkä omiin mottoihin kuuluis tollanen. Vaikka amiksen oonkin käyny :(

Inspiroiduin Lacosten uudesta mainoksesta ja päätin jakaa tämän klassikon tänne.

Joo kait sitä vois lähtee tsiigailee kaverin uutta 6 kielistä bassoa :rock:

Ei juma mikä nostalgia-huuma iski päälle..

Hiittiksella ei oo kyllä mitään varaa höpötellä. Sinähän niitä sääriä kuolasit jo ties millon :D

Mä vaan silleen viattomasti kattelin...

Tämä sakkolihakeskustelu kaipaisi selvästi jedi master pyssyn osallistumista, vois löytyä muutama näkökulma asiaan.

e: Jedistä tulikin mieleen..

Mä vaan silleen viattomasti kattelin...

Tämä sakkolihakeskustelu kaipaisi selvästi jedi master pyssyn osallistumista, vois löytyä muutama näkökulma asiaan.

Täytyy myöntää etten tiedä mistä/kenestä puhut, mutta selkeästi jollakin voi olla tällainen "liha on pilalla kun siitä kasvaa karvaa" -asenne? :D

Taidan olla pikkusen väsy, kun jauhan tällästä täällä...

Sakkolihaa :kuola:
Et sinä elly, sä olet liian vanha.

Möläytinkö jo liikaa? :jahas: Onneksi mä vastapainoksi kuolasin matureja tuolla aikasemmin.

Haha Elu! :D
Joo sää olit vähän parempi laskemaan ku Siikkeri, oon tällänen väliinputoaja kun en kelepaa sakkolihaks enkä matureen. Ehkä sitä pitäis pyöräyttää yks lapsi, nii vois olla milf?

Fak taas ku vaan jumittaa koneella. Taas näitä päiviä, että jonkun pitäs katkasta netti, että sais jotain aikaseks.

Back
Ylös Bottom