Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on muutenkin omituisia fiksaatioita. Naisen pitää olla erittäin naisellinen, mutta jos se osaa hitsata ja ajaa autolla ja moottoripyörällä vitun lujaa vaikka radalla, niin olen myyty. Tai jos se vaikka harrastaa kamppailulajeja ja voisi tarvittaessa vetää vaikka mua kuokkaan, niin se on turn-on. Naiselliselle naiselle joitakin miehisiä taitoja, niin se on hyvä.
Raskolnikov, yeah that's me! Istun lyhyt mekko ja stay-up -sukat päällä piereskelemässä ja raapimassa pallejani!
Nyt en kyllä osaa vastata, kun en ole oikeastaan ikinä mietiskellyt, että miksi. Mutta suattaapi olla ja siltähän se vähän näyttää.Onko sulla joku kontrastifetissi?
Jumalauta. Nyt onkin jo toinen työhaastattelu plakkarissa ja se on jo huomenna. Rupee hommat vähän etenemään kun löytyy paikkoja mihin on vähän suhteita :D On tää maailma kiero.
Mä tein tänää kesätöihin liittyen yhen videohaastattelun. Kohtalaisen perseestä nauhotella videota itestään jollain webbikameralla, tuli typerä olo :D
Mutta joku musiikkimaku nyt ei mun mielestä ole oikeen hyvä vertaus. Ei kai naisen sentään tarvi pelkästää Anna Puuta kuunnella ollakseen naisellinen? Kyl mun exä diggaili Korpiklaania yms vaikka pääasiassa jotain hittejä ja räppiä tais kuunnella. Kuitenkin aikalailla samanlaisilla linjoilla kun Kynis :D