Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olkoon teillä vaan autokuume, mutta mulla on jostain kumman syystä iskenyt tatuointikuume!
(ja nyt joku tulee sanomaan, että naisella ei oo suotavaa olla tatuointeja :D)

Kannattaa hommata! Tatuoinnit käy naisille erittäin hyvin. Naiset :kuola: tatuoinnit :kuola: naiset joilla tatuointi/tatuointeja :kuola::kuola::haart:

edit. eli niinkun näkyy se on aika makuasia mutta tärkeintähän on se haluaako ite vai ei, itse en ainakaan mieti muiden mielipiteitä kun meen ottamaan leimaa. vielä en oo kyllä saanu aikaseks :)

No makuasioitahan nämä on, mutta mä tykkään naisellisista naisista ja mun silmissä itsensä töhriminen on ensinnäkin vähän hölmöä ja toiseksi enemmän miehekästä kuin naisellista, joten vetää naista enemmän sinne jätkämäiseen suuntaan. Jokaisella on tietty oma tulkintansa asiasta ja toi on mullakin vaan se miten mä sen koen, eli en kirjoita noita juttuja ikäänkuin suurempina totuuksina.
Mulla on muutenkin omituisia fiksaatioita. Naisen pitää olla erittäin naisellinen, mutta jos se osaa hitsata ja ajaa autolla ja moottoripyörällä vitun lujaa vaikka radalla, niin olen myyty. Tai jos se vaikka harrastaa kamppailulajeja ja voisi tarvittaessa vetää vaikka mua kuokkaan, niin se on turn-on. Naiselliselle naiselle joitakin miehisiä taitoja, niin se on hyvä.

Itelle noi tatuoinnit naisella on kyl vähän niin ja näin. Ennen olin ihan vastaan mutta kyllä se voi olla aika coolikin. Joku pieni tribaalintapanen millä on joku merkitys tietenkin. Ei mitään kotkan kuvaa perseeseen vaan siks että se on hieno. Blaah.. jotain pointtia siinä täytyy olla. Ite en kyl oo viel keksiny mitään niin isoa pointtia että ottaisin siitä leiman. Saa nyt nähä. Kiinnostais vähän miltä se tuntuu kun kaikki kehuu että se sattuu :D

Saakeli ku tuli nukuttua kolmeen asti ja viideltä piti mennä tunniks nukkuu pääkivun takia. JOS sitä kahdelta menis nukkuu....

Buttsex ain't cheatin' sano kehari toiselle.. ja siitä jatkoivat Dupstepin tahdissa kohti yön höllyviä tunteja..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hyvä biisi Tepeltä :thumbs: Helvetti kun pyhitin koko päivän Bondeille enkä käyny kaupassa niin nyt ei oo rahkaa :(
Täytynee kiskoa kinkkusiivuja.. On kyllä tyyristä lihaa noi leivanpäälliskinkut suurempina määrinä ahmittuna :D

Komeeta meininkiä. Itelle uppoo vähän raskaampi setti paremmin ainakin tällä hetkellä. Kunnon soundeilla mässäilyä :D Playgroundin äänentoisto jätti niin lähtemättömän vaikutuksen että fiilis katossa heti ku kuulee samoja biisejä mitä sielä tuli.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Perkele, kolme tuntia jaksoin jopa nukkua ja sitten peippona ylös. http://www.youtube.com/watch?v=T9VonQ7CQ1M Tuossta teille Dubsteppiä. Miten tuon linkin saa näkymään tässä suoraan tuollaisena Youtube-videona?

Tässä viestikentän yläpuolella ton puhekuplan vasemmalla puolella on tollanen filminauhan kuva.. Klik klik siitä ja siihen se linkki ja sitte klik klik notta OK :thumbs:

Enää 5 ja puol tuntii duunia jäljellä, puoliväli saavutettu. Väsyttää jopa vähäsen. Kaikkea sitä...

Back
Ylös Bottom