Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä.

Tänään taas 3h snorklausta takana, jos sitä viikonloppuna menisi taas dyykkaamaan. Henkilökohtainen syvyysenkka 8m tuli rikottua, seuraavaksi 10m.

Oot ajoissa liikenteessä kun huolissas musta oot.:D

Mitäs tässä tossa salilta himppee ja ruokaa nassukkaan ja kattelin tota tuomari Dreddiä tovin.

Mitä Lehtinen tietää itse?:D

Oot ajoissa liikenteessä kun huolissas musta oot.:D

Mitäs tässä tossa salilta himppee ja ruokaa nassukkaan ja kattelin tota tuomari Dreddiä tovin.

Mitä Lehtinen tietää itse?:D

Huomasin että oot online, niin tottakai tsekkaat tän ketjun! :D

Oliko hyvä treeni? Uskomaton pumppi? Lihakset kasvoi uskomattomiin svääreihin?

Mitäs tässä, mietin mitä söis. Grillaisko makkaraa?

Huomasin että oot online, niin tottakai tsekkaat tän ketjun! :D

Oliko hyvä treeni? Uskomaton pumppi? Lihakset kasvoi uskomattomiin svääreihin?

Mitäs tässä, mietin mitä söis. Grillaisko makkaraa?
Mä tsekkaan aina tän. Asiajuttulinjalla nääs. Joka yö tässä kotosalla tulee oltua arkena. Viikonloppusin hiljasempaa sit. Jotain 3 h koko kesto plus pyörälenkit mut tulipa jauhettua bulsshittiä parin jampan kanssa niin venähti mutta eipä se maailmaa kaada. Pumppia ei ollut pitkään aikaan. rauta nöyrtyy kyllä. Ei ne Lehtinen hyvä nyt päivässä kai kasva?:D

Mä tsekkaan aina tän. Asiajuttulinjalla nääs. Joka yö tässä kotosalla tulee oltua arkena. Viikonloppusin hiljasempaa sit. Jotain 3 h koko kesto plus pyörälenkit mut tulipa jauhettua bulsshittiä parin jampan kanssa niin venähti mutta eipä se maailmaa kaada. Pumppia ei ollut pitkään aikaan. rauta nöyrtyy kyllä. Ei ne Lehtinen hyvä nyt päivässä kai kasva?:D

Ei ei.. ei salilla jutella? Kyllä ne päivässä kasvaa. Ja hyvin kasvaakin :D

Joskus pitää sortua siihen. Muuten voi sitten viettää mykkänä aikaa bodykammiossa. No varmasti kasvaa siellä teilläpäin kun anabolisempi ilmasto.:worship:

Ykköselläkö käyt? Kouvolassa tulee välillä käytyä ja siinä Kuusaalla. Kuntomekka aivan loistava sali. Käy ihmeessä tsekkaamassa. Siinä se Kuusaan ytimessä on.

Ykköselläkö käyt? Kouvolassa tulee välillä käytyä ja siinä Kuusaalla. Kuntomekka aivan loistava sali. Käy ihmeessä tsekkaamassa. Siinä se Kuusaan ytimessä on.

Ykkösellä silloin tällöin. Kuusaan salin vois tsekkaa. Vedetäähä kimppareenit ykkösellä joku kerta!

Back
Ylös Bottom