Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mites täällä menee? Mut pitäis laittaa jalkapuuhun torille kun en oo jaksanu salilla käydä kunnolla. Ryää!
Mä kävin tänää vetää tosi hyvän aamureenin! Oli tosi hyvä fiilis ja salilla sai olla rauhassa, melkeen kaikki muut akat oli menneet zumbatunnille :D Sit näin viikon erossaolon jälkeen yhtä hattutelinettä, kävin Armoriassa kuolaamassa haulikoita ym. asekamaa, töissäkin tuli oltua... touhukas mutta erikoisen hyvä päivä![]()
Täh? Näit viikon eron jälkeen jonku äijän ja sen jälkeen menit himoilee haulikoita? :lol2: Meni ohi että suhahti.. Mut ei hätää. Hyvä että oli hyvä päivä :D
Hehe. Niin just :D Ihan oikein sä ymmärsit! Näin miestä, käytii syömässä ja pehmiksellä kirkkopuistossa, sit mentii eräliikkeeseen ja sit Armorialle aseita katteleen. Romanttista :haart:
Ainoo huono vaan että niitten motöripyörien jälkeen se eukko ei tuntuis kuitenkaan enää miltään. No can do :lol2:Vaissoooooo!! :D Now I got it. Mä voisin toteuttaa ton jonku eukon kanssa ja mennä asekaupan sijaan jonnekkin missä myydään motöripyöriäAinoo huono vaan että niitten motöripyörien jälkeen se eukko ei tuntuis kuitenkaan enää miltään. No can do :lol2:

Me ihailtiin Hayabusaa matkalla mun työpaikalle... on se vaan hiano!![]()
Vaikka katkera Bläkkärimies olenkin niin täytyy noita muitakin silti arvostaa kun on komeita laitteita :Dps. mulle soitettiin tänään pilapuhelu. Äänen perusteella 7-11v kakaroita. En suuttunut enkä edes vihastunut koska oli niin väsynyt: " onks sul läppärii myynnis?" "hihihi" "onks sul jotain muuta myynnis ( en muista mitä) " Sit pistin pois.