Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä Kaikille.
Muutama peli jotakin nettipeliä ja sitten jos huomenna sinne rannalle. Ei vaan viittis polttaa ihteään. On tuo aurinko niin katala. Mutta ei voi valittaa...

Yömyöhä :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ötyä..

Tää on pyöriny päässä koko päivän, töissäkin piti hyräillä :D Helevetin hyvä, vaikka wanha onkin!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mites täällä menee? Mut pitäis laittaa jalkapuuhun torille kun en oo jaksanu salilla käydä kunnolla. Ryää!

Mä kävin tänää vetää tosi hyvän aamureenin! Oli tosi hyvä fiilis ja salilla sai olla rauhassa, melkeen kaikki muut akat oli menneet zumbatunnille :D Sit näin viikon erossaolon jälkeen yhtä hattutelinettä, kävin Armoriassa kuolaamassa haulikoita ym. asekamaa, töissäkin tuli oltua... touhukas mutta erikoisen hyvä päivä :)

edit. Ja nyt tekis mieli joko uistelemaan tahi mato-ongelle... Erä+ :lla oli kiiltomatoja :wtf:

Mä kävin tänää vetää tosi hyvän aamureenin! Oli tosi hyvä fiilis ja salilla sai olla rauhassa, melkeen kaikki muut akat oli menneet zumbatunnille :D Sit näin viikon erossaolon jälkeen yhtä hattutelinettä, kävin Armoriassa kuolaamassa haulikoita ym. asekamaa, töissäkin tuli oltua... touhukas mutta erikoisen hyvä päivä :)

Täh? Näit viikon eron jälkeen jonku äijän ja sen jälkeen menit himoilee haulikoita? :lol2: Meni ohi että suhahti.. Mut ei hätää. Hyvä että oli hyvä päivä :D

Täh? Näit viikon eron jälkeen jonku äijän ja sen jälkeen menit himoilee haulikoita? :lol2: Meni ohi että suhahti.. Mut ei hätää. Hyvä että oli hyvä päivä :D

Hehe. Niin just :D Ihan oikein sä ymmärsit! Näin miestä, käytii syömässä ja pehmiksellä kirkkopuistossa, sit mentii eräliikkeeseen ja sit Armorialle aseita katteleen. Romanttista :haart:

Hehe. Niin just :D Ihan oikein sä ymmärsit! Näin miestä, käytii syömässä ja pehmiksellä kirkkopuistossa, sit mentii eräliikkeeseen ja sit Armorialle aseita katteleen. Romanttista :haart:

Vaissoooooo!! :D Now I got it. Mä voisin toteuttaa ton jonku eukon kanssa ja mennä asekaupan sijaan jonnekkin missä myydään motöripyöriä :kuola: Ainoo huono vaan että niitten motöripyörien jälkeen se eukko ei tuntuis kuitenkaan enää miltään. No can do :lol2:

Vaissoooooo!! :D Now I got it. Mä voisin toteuttaa ton jonku eukon kanssa ja mennä asekaupan sijaan jonnekkin missä myydään motöripyöriä :kuola: Ainoo huono vaan että niitten motöripyörien jälkeen se eukko ei tuntuis kuitenkaan enää miltään. No can do :lol2:

Me ihailtiin Hayabusaa matkalla mun työpaikalle... on se vaan hiano! :kuola:

Me ihailtiin Hayabusaa matkalla mun työpaikalle... on se vaan hiano! :kuola:

Jo kyllä se Hayabusa on omalla tavallaan vaan perkeleen komea. Se nopeus tietty vielä :kuola: Vaikka katkera Bläkkärimies olenkin niin täytyy noita muitakin silti arvostaa kun on komeita laitteita :D

On se helvetti kun tuli yhtäkkiä kauheat energiat kun yritin nukkua. Oli pakko nousta ja varjonyrkkeillä ja nyt ei nukuta yhtään :jahas:

ps. mulle soitettiin tänään pilapuhelu. Äänen perusteella 7-11v kakaroita. En suuttunut enkä edes vihastunut koska oli niin väsynyt: " onks sul läppärii myynnis?" "hihihi" "onks sul jotain muuta myynnis ( en muista mitä) " Sit pistin pois.

ps. mulle soitettiin tänään pilapuhelu. Äänen perusteella 7-11v kakaroita. En suuttunut enkä edes vihastunut koska oli niin väsynyt: " onks sul läppärii myynnis?" "hihihi" "onks sul jotain muuta myynnis ( en muista mitä) " Sit pistin pois.

Meille soitti yks päivä lauma kakaroita jotenki muka tosi hauskan pilapuhelun. Oon siis töissä pitseriassa, puhelin soi, vastasin normaalin "X:n Läskipersepitsa, X puhelimessa." Sit kuuluu jotai tihinää ja sit sellanen n.10-12 -vuotiaan pojan ääni toteaa, että "me haluttais ostaa dildoja.." Vastasin, että no sitten teillä on pojat ihan väärä numero ja löin luurin kiinni. Idiootit. Ois pitäny antaa niille AntiShopin numero :D

Back
Ylös Bottom