Mitä Lehtinen tietää?
Lehtinen tietää sitä että maanantaina on lähtö armeijaan.
Mitäpä vitamiini?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä Lehtinen tietää?
Onko hyvät fiilikset ilmassa?
Tässä pakkista selaten yötuimaan. Jonkun leffan vois katsoa.
Oot ajoissa liikenteessä kun huolissas musta oot.:D
Mitäs tässä tossa salilta himppee ja ruokaa nassukkaan ja kattelin tota tuomari Dreddiä tovin.
Mitä Lehtinen tietää itse?:D
Mä tsekkaan aina tän. Asiajuttulinjalla nääs. Joka yö tässä kotosalla tulee oltua arkena. Viikonloppusin hiljasempaa sit. Jotain 3 h koko kesto plus pyörälenkit mut tulipa jauhettua bulsshittiä parin jampan kanssa niin venähti mutta eipä se maailmaa kaada. Pumppia ei ollut pitkään aikaan. rauta nöyrtyy kyllä. Ei ne Lehtinen hyvä nyt päivässä kai kasva?:DHuomasin että oot online, niin tottakai tsekkaat tän ketjun! :D
Oliko hyvä treeni? Uskomaton pumppi? Lihakset kasvoi uskomattomiin svääreihin?
Mitäs tässä, mietin mitä söis. Grillaisko makkaraa?
Mä tsekkaan aina tän. Asiajuttulinjalla nääs. Joka yö tässä kotosalla tulee oltua arkena. Viikonloppusin hiljasempaa sit. Jotain 3 h koko kesto plus pyörälenkit mut tulipa jauhettua bulsshittiä parin jampan kanssa niin venähti mutta eipä se maailmaa kaada. Pumppia ei ollut pitkään aikaan. rauta nöyrtyy kyllä. Ei ne Lehtinen hyvä nyt päivässä kai kasva?:D
Ykköselläkö käyt? Kouvolassa tulee välillä käytyä ja siinä Kuusaalla. Kuntomekka aivan loistava sali. Käy ihmeessä tsekkaamassa. Siinä se Kuusaan ytimessä on.