Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hemmetti, töissä olin muka ihan kuollu. Päätä särki ukkosen takia, olkapää tulessa, selkä säpäleinä ja jalat tuusannuuskana. Nyt sitten kuitenkin tanssituttais ihan mahottomasti! :D
Pyssy pyssyttää taas ekan viestin. Oletko muuten katsonut niitä horroreita?
Nyt hoitoon!
Saisit lääkäriltä sellaisia kivoja pillereitä. Voisithan ottaa sellaisia piristäviäkin pillereitä niin tanssisit hyvinkin 30 vuorokautta putkeen.Miks ihmeessä?! Hyvin vois jaksaa vielä muutaman tunnin tanssirupeaman 10,5 tunnin työpäivän päälle! Ja jaksaa, ja painaa ja jaksaa.... humppahumppa-baila-baila- mambomamboMAMBO!! Aiiiii.... :D
Saisit lääkäriltä sellaisia kivoja pillereitä. Voisithan ottaa sellaisia piristäviäkin pillereitä niin tanssisit hyvinkin 30 vuorokautta putkeen.
Mitä pillereitä sinä käytät. Minä haluan samoja.^ No heiiiiii :D pode pää kii! Mä jaksan hyvin ilman mitää pillereitäki. Yleensä. Tai jotain. Öööö... mut tytöt tykkää musta ku mulla on mahtava kullllllltakello :D
^ No heiiiiii :D pode pää kii! Mä jaksan hyvin ilman mitää pillereitäki. Yleensä. Tai jotain. Öööö... mut tytöt tykkää musta ku mulla on mahtava kullllllltakello :D
Hmm, sä et nyt ihan tainnu kässää mun äskeistä vitsiä murunen :D No uuuuuu, oot sit ihan bling bling ;)