Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hitto näitä yövuorosta aamuvuoroon. Koulutuspäivä olis, herätys 0600. Meniskö nukkumaan vai kituisko hereillä? Huomenna sit koulutus ja työpäivä 19h.

Ötyä.

Hemmetti, töissä olin muka ihan kuollu. Päätä särki ukkosen takia, olkapää tulessa, selkä säpäleinä ja jalat tuusannuuskana. Nyt sitten kuitenkin tanssituttais ihan mahottomasti! :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pyssy pyssyttää taas ekan viestin. Oletko muuten katsonut niitä horroreita?

Juu ja ihan hyviä olivat. Tarjonta kohtasi kysynnän ja näyttävät hyvältä hyllyssä.:D

Appropå, siitä tulikin mieleeni tämä kappale. UU MAMA !!!!!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miks ihmeessä?! Hyvin vois jaksaa vielä muutaman tunnin tanssirupeaman 10,5 tunnin työpäivän päälle! Ja jaksaa, ja painaa ja jaksaa.... humppahumppa-baila-baila- mambomamboMAMBO!! Aiiiii.... :D
Saisit lääkäriltä sellaisia kivoja pillereitä. Voisithan ottaa sellaisia piristäviäkin pillereitä niin tanssisit hyvinkin 30 vuorokautta putkeen.

^ No heiiiiii :D pode pää kii! Mä jaksan hyvin ilman mitää pillereitäki. Yleensä. Tai jotain. Öööö... mut tytöt tykkää musta ku mulla on mahtava kullllllltakello :D

^ No heiiiiii :D pode pää kii! Mä jaksan hyvin ilman mitää pillereitäki. Yleensä. Tai jotain. Öööö... mut tytöt tykkää musta ku mulla on mahtava kullllllltakello :D

Hmm, sä et nyt ihan tainnu kässää mun äskeistä vitsiä murunen :D No uuuuuu, oot sit ihan bling bling ;)

Emmää vaa tiijjä mitä kaikkia pilleripöllereitä mää vejän :D Kaikkia vaan ja vitusti. Hyvä siitä tullee, sano äiti ennen ku toivonsa menetti. Eiku nyt oikeesti, mää meen nukkumaan, aamusella sitte salille. 71551 päivä!!! :D

ja pode, nyt on ollu sellanen työpäivä, ettei polla säteile. Asiakasvessastakin löyty tyhjä Jaloviina-pullo. Jos en tietäisi sitä tosiasiaa, etten Jallusta piittaa, niin melkein voisin kuvitella itse juoneeni sen :D

Back
Ylös Bottom