Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuuntelen musaa ja pohdin kuinka vituiksi mä onnistuisin taas tämän seuraavan viikon vetämään.
Edit. Vittu, hätäilin. Mitäs ite?
Millaiset suunnitelmat?:D
. Se on yks mun erikoistaitoja.Ei ole vielä viimeisimmässä.Onko Mike paljon leikkiny content aware scaling:lla? Vai onko tota edes julkastu vielä?
Ei sitä silloin tajunnut, vaikka WASPin hihamerkit ja KISSin selkäliput olikin farkkurotsissa.Oon kyl Mike kateellinen ku oot saanu elää nuoruutes 80-luvulla. Mä olin vähän turhan nuori sen siivun mitä oon kasaripuolel ihmetelly maailman menoo :D
En nyt mitään tarkempaa oo vielä suunnitellut, mutta kyllä mä tiedän että onnistun munaamaan kaiken. Se on yks mun erikoistaitoja.
Ton sä kyl lainasit Petriltä! :D Vittu mä kasvatan koht samallaisen tukan ku Blackiellä ja hikipanta päässä salille. Siinä saa sit kirjottaa salihuumori-ketjuun tarinoita ketkä mut bongaaEi sitä silloin tajunnut, vaikka WASPin hihamerkit ja KISSin selkäliput olikin farkkurotsissa.

Kuulostaa hyvältä. Kertoisitko tästä hieman lisää?:D
Enny kehdannu tulla blokkii, ku taksikuskit katto jo muutenkin helvetin epäilevästi. :D Hain Maxia. :jahas:LOOOOOOOOOL, nyt repes. Stalkkeri. Et sitten sanonut mitään :D