Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tätäpä ei kukaan tiedä meitsistä: Kävin eilen lenkillä, kävelin 4km!!!
Eikä siinä vielä kaikki. Kävin tänään lenkillä, juoksin/kävelin 6km!

Mihin on maailma menossa?! :eek:

Tätäpä ei kukaan tiedä meitsistä: Kävin eilen lenkillä, kävelin 4km!!!
Eikä siinä vielä kaikki. Kävin tänään lenkillä, juoksin/kävelin 6km!

Mihin on maailma menossa?! :eek:

Hullumies:wtf: Sano vielä että et edes hengästynyt. Luulen kuitenkin että kyseessä oli mäkijuoksu harjoitus Kupiaisen rullaportaissa:D

Nyt on vipit pistetty vuodeks maksuun :dance2: Nyt vaan Maikkeli tarkkana sielä päässä! :D

Ois vaan ottanu screenshottia maksusta ja laittanu maililla niin ois saanu nopeasti.

Ois vaan ottanu screenshottia maksusta ja laittanu maililla niin ois saanu nopeasti.

No himpura, eihän mulle tuu mieleen tuollasii! Tosin ihan hyvä, et ei heti tuu, kun valitettavasti pitäis tutkia kouluhommia eikä vippipuolta :( Joten nyt kai luentokalvoja selailemaan, jesjes

Mikäs hätä täs valmiis maailmas. Enkä mä sitä paitsi edes osaa ottaa mitään screenshotteja :D Kait siitä tulee jonkin sortin ilmotus sit ku on vipit käytössä? Emmää tiärä :dance:

np. Lita Ford - Any Way That You Want Me Ei se voi laulaa mulle noin.. :kuola:

Eihän nyt tähän aikaan enää kouluhommia :p

Edit: Ephemeral: Kyllä sä sitten huomaat kun ne on käytössä. Muuttuu toi nicki punaseks. Ei tarvi mitään temppuja tehä

Mä en oo ikinä tykänny mämmistä :(

Oon yöeläjä :(

Mä en. viikonloppusin on sitten syvältä kun menee aina unirytmit sekasin jos johonkin kotoa lähtee.

Örgh. Koht unille että jaksaa huomenna painaa Gutosta. Toivottavasti ei polvet temppuile.. Tänään vaan töissä tuntu vähän "käytetyiltä" :D No josko ne siitä.. Koht rahkaa wuhuuuu!! :hyper:

Ugh, pakko varmaan polkea yötä vasten, ettei menis kuntoiluyritykset ihan perseille, kun hyvin lähti alkuunkin. Heti kun tulee vastoinkäymisiä, niin meinaa kaikki unohtua. :itku:

Back
Ylös Bottom