Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Örgh. Koht unille että jaksaa huomenna painaa Gutosta. Toivottavasti ei polvet temppuile.. Tänään vaan töissä tuntu vähän "käytetyiltä" :D No josko ne siitä.. Koht rahkaa wuhuuuu!! :hyper:

Tekniikka vaan hyvänä niin ei ne pahemmin temppuile. Joskus kun Gutosta tein niin siinä kyllä kivasti lihakset tottuu eikä tuu kipeiks. Toisinaan vaan jalat oli niin väsyneet ettei ylämäkiä meinannu jaksaa kävellä :D

Ugh, pakko varmaan polkea yötä vasten, ettei menis kuntoiluyritykset ihan perseille, kun hyvin lähti alkuunkin. Heti kun tulee vastoinkäymisiä, niin meinaa kaikki unohtua. :itku:

Tsemppia vaan! Ite ku innostuin että Nyt treenataan ja syödäänki viel kunnol ja muuta ni kerran kävin salilla ja olin sen jälkeen yli kuukauden kipeenä melkein yhtä soittoa :jahas: Mut ei perkele anneta periks! Siitä sen huomasin että nyt oon kunnolla tajunnu mitä haluaa tehdä ku ei motivaatio karissu tippaakaan vastoinkäymisistä huolimatta! :whip: Ennen aina satunnaisesti kun tuli salilla jotain veivattua niin se oli sellasta pakkopullaa että ei vittu taas pitäis mennä...

Yö on ja vitutus on hyvä. Ihmiset on perkeleen ärsyttäviä, itsekkäitä, kapeakatseisia ja idiootteja. No jos nyt ei kaikki, mutta aika moni kuitenkin. Minä, minä olen vain saamaton. En jaksa tätä analyysivaihetta.. mitä tähän kuuluu nyt sit kirjottaa. En tiiä. Vaikiaa vaikiaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mulla on just ny tällanen olo. maailmat kaatuu mutta mie selviän.

Yö on ja vitutus on hyvä. Ihmiset on perkeleen ärsyttäviä, itsekkäitä, kapeakatseisia ja idiootteja. No jos nyt ei kaikki, mutta aika moni kuitenkin. Minä, minä olen vain saamaton. En jaksa tätä analyysivaihetta.. mitä tähän kuuluu nyt sit kirjottaa. En tiiä. Vaikiaa vaikiaa.

Vitsi itse oon aina mieltäny kapeakatseisuuden ehkä ihmisen suurimmaks plussaks! Siihen kun ynnää vielä mollaamisen asioista, joista ei tiedä mitään ja näiden asioiden epämärääisen yhdistelyn, niin kyl kuulostaa suosikkityypiltä.... Tykkäsin siitä sun statuksesta muutes.

Mut tsemii loppuyön opiskelemisiin/kuolemisiin. :)

Megadethin koko youthanasia levy on täyttää rautaa, 90- luvun musa ihan vitusti parempaa ku nää nykyiset. No on niitä nyt ehkä muutamii.
Jaaha puolen litran protskudrinkki huiviin ja sitten kattoo ihmemaan seikkailuja.

Back
Ylös Bottom