Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

np. Lita Ford - Aces & Eights :rock: Perkele ku ei malttais männä nukkuu ku Lita rokkaa. Rahkaakin tekis mieli mut ei voi syörä ku muuten ei oo huomiselle evääks töihi. Mööh. Lievä fiksaatio tullu ehramii, saatanan pakkis :D

Oon kyl Mike kateellinen ku oot saanu elää nuoruutes 80-luvulla. Mä olin vähän turhan nuori sen siivun mitä oon kasaripuolel ihmetelly maailman menoo :D

Oon kyl Mike kateellinen ku oot saanu elää nuoruutes 80-luvulla. Mä olin vähän turhan nuori sen siivun mitä oon kasaripuolel ihmetelly maailman menoo :D
Ei sitä silloin tajunnut, vaikka WASPin hihamerkit ja KISSin selkäliput olikin farkkurotsissa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei sitä silloin tajunnut, vaikka WASPin hihamerkit ja KISSin selkäliput olikin farkkurotsissa.
Ton sä kyl lainasit Petriltä! :D Vittu mä kasvatan koht samallaisen tukan ku Blackiellä ja hikipanta päässä salille. Siinä saa sit kirjottaa salihuumori-ketjuun tarinoita ketkä mut bongaa :hyper:

Jee

Liitteet

• photo-33..webp
    photo-33..webp
    58,2 KB · Katsottu: 134
Back
Ylös Bottom