en mää feissaria meinannu vaan meseä??? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Klassikko.Vittu mitä paskaa.
Klassikko.
Mitä helvettiä?
Mulla on laskin tossa pöydällä puolen metrin päässä. Käytin sitä noin kaksi tuntia sitten, ja käytön jälkeen nollasin sen ja suljin. Äsken 5min sitten, se oli käynnistynyt ja sen ruudulle oli ilmestynyt luku "666". Vannon etten ole koskenutkaan kyseiseen laskimeen. PELOTTAVAA, EIKÖ? :evil:
paskoin tiiliä niinsanotusti :DMitä helvettiä?
Mulla on laskin tossa pöydällä puolen metrin päässä. Käytin sitä noin kaksi tuntia sitten, ja käytön jälkeen nollasin sen ja suljin. Äsken 5min sitten, se oli käynnistynyt ja sen ruudulle oli ilmestynyt luku "666". Vannon etten ole koskenutkaan kyseiseen laskimeen. PELOTTAVAA, EIKÖ? :evil:
paskoin tiiliä niinsanotusti :D
Ei ole koskaan ennen tapahtunut minulle mitään vastaavaa, paskoin siis itsekin tiiliä, ja sitten parin minuutin ajan vilkuilin taaksepäin, josko siellä aaveita näkyisi. Ei näkynyt. :Dpaskoin tiiliä niinsanotusti :D
Samaa vikaa. Helvetin tylsää, mutta koneella sitä siltikin tulee yötä vietettyä... Taas kerran.Väsyttää mutta ei nukuta. Taas kerran. On vielä niin helvetin tylsää.