Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lisäksi on vielä unirytmi normaalia reilusti enemmän vituillaan. Tänäänkin heräsin 14.30.
Sekin totta, muutamana aamuna nyt on väsyttänyt todella paljon, vaikka herätys on ollut siinä kahdentoista aikoihin... :down:

Koulut kun taas alkaa, niin herättävä 6:15. Aika vaikeaa tulee olemaan tuo siirtyminen minulle. :( Koulussa meinaa sitten tunneilla nukahdella..

Jep.

Turku on ihan perseestä, Turun yö on ihan perseestä ja Suomi kaikkiaan on ihan perseestä.

Pyhpah. Käväsin ite pyörähtämässä Edisonissa ja Dynamossa parilla. Aika jees ilta kaikkiaan. Huomenna lähtö Meksikoon, 3 viikkoa aurinkoista biletystä edessä :dance:

Joo-o. Tälläst se on peruskoululaisen elämä kun on lomaa. Maate mennään joskus puol 4 aamuyöllä ja herätään siinä 12-13 aikaan. Sitte kun koulu alkaa niin on kaikki päin helvettiä :D

Minnes Vastis meinaa peruskoulun jälkeen, onko suunnitelmia?

http://www.youtube.com/watch?v=kynUSL8fr_4 :rock:

edit. Lukioon! :P Minnes itse meinasit?

Juuh, no itellä lähtee loman jälkeen vipa lukukausi peruskoulua, ja sitte ajattelin suunnata Sosiaali- ja Terveysalalle, päätavotteena Ensihoitaja :)

Mun joulutodistuksen KA oli: 7.1

Ei enää meinaa oikeen napata toi lukeminen, se on osasyy siihen että yrtän päästä amikseen. Ennemmin teen jotain käytännöllistä kuin se että luen, mua ei oo vaan tehty sellaseen :D

Jos nyt saan soluttautua teidän todistus keskusteluun, niin minkälainen todistus tuli Mindtypelle?

E. Näin joulun jälkeen, niin mitäs se pukki toi pojille? Mulle varmaan aprhain lahja oli oma nostovyö (Duken sellanen musta)

noo semmonen 8.1 keskiarvo, kaikki aineet laskettuna :D. kasiluokalla sitä tässä..
no pukki toi yhden teratavun ulkosen kiintolevyn :D: tästä läppäristä loppuu muisti muuten..ja toipa säkkinyrkkeilyhanskatkin, en viittis noita punttiksen hanskoja aina käyttää kun on vähän epähygieenistä vaikken mikään bakteerikammoinen olekaan :D ja karkkia, suklaata, rahaa, ja vaatteita jotka itse valitsin, ja gripperit, jotkut halppikset, pussilakanat, stockalle pari lahjista, ja ainiin windows 7 ! :D ihan tyytyväinen tämän joulun lahjasaldoon

noo semmonen 8.1 keskiarvo, kaikki aineet laskettuna :D. kasiluokalla sitä tässä..
no pukki toi yhden teratavun ulkosen kiintolevyn :D: tästä läppäristä loppuu muisti muuten..ja toipa säkkinyrkkeilyhanskatkin, en viittis noita punttiksen hanskoja aina käyttää kun on vähän epähygieenistä vaikken mikään bakteerikammoinen olekaan :D ja karkkia, suklaata, rahaa, ja vaatteita jotka itse valitsin, ja gripperit, jotkut halppikset, pussilakanat, stockalle pari lahjista, ja ainiin windows 7 ! :D ihan tyytyväinen tämän joulun lahjasaldoon

Noniin :)

Mulle tuli kokonaisuudessaan: Vaatteita, karkkia, rahaa, pari hissilippua että pääsee rinteeseen. Sitte tuli viel toi vyö. Että ihan tyytyväinen kanssa oon. Ja kun porukat sanoivat että ostetaan sitte jos tarttet jotakin isoa :D

Miksä sen mukavampaa, kun vielä asuu kotona ;)

Nyt vasta älysin, että oisin voinu pyytää treenikassia lahjaksi.. nimittäin oon käyttäny koulureppua ja sinne mahtuu toki kengät ja juomapullo, mutta kun nykyään jos haluu mennä säkkiä hakkaamaan pitäis ottaa noi hanskatki mukaa ja se reppu pitää iha voimalla pistää kiinni jos haluu kaiken ton mukaan :D

Back
Ylös Bottom